کنگره جهانی تلفن همراه 2019 ، همه آنچه می خواهید بدانید

به گزارش کالارنا، بزرگترین نمایشگاه مربوط به تلفن همراه در جهان 25 فوریه در شهر بارسلونا برگزار می گردد.

کنگره جهانی تلفن همراه 2019 ، همه آنچه می خواهید بدانید

غول های گوشی سازی هرساله به این نمایشگاه می آیند تا از دستاورد های تازه خود رونمایی نمایند. از این رو فرصت خوبی برای مصرف نمایندگان است تا اطلاعات کافی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. حالا ما سعی کردیم با توجه به اطلاعت موثق حدس ها و گمان هایی داشته باشیم که کمپانی های بزرگ تلفن همراه چه نقشه ای در این همایش دارند.

  • سامسونگ

اول از همه انتظار داریم که سامسونگ گوشی گلکسی اس 10 را در این نمایشگاه معرفی کند اما خود کمپانی اظهار نموده که یک هفته زودتر در سن فرانسیسکو این اتفاق رقم می خورد. از این رو سامسونگ توضیحات بیشتر درباره S10 را برای گنگره گذاشته است.

البته این همه انتظار ما از سامسونگ نیست، امکان دارد که در این گنگره نگاه نزدیک تری به گوشی های تاشو این کمپانی هم داشته باشیم. حتی این کمپانی می تواند از این مراسم برای معرفی گوشی های میان رده خود استفاده کند.

  • سونی

این کمپانی همواره در این نمایشگاه از چندین گوشی که شامل پرچمدار نسل بعدی هم هست رونمایی میکند. چیز زیادی از اینکه سونی قصد دارد چه کار کند نمی دانیم ولی با توجه به رندرهای

لو رفته از یکی از گوشی های سونی که احتمالا پرچمدار نسل فعلی این کمپانی باشد، دوربین سه تایی پشتی به چشم خورد که خود این دستاورد بزرگی برای سونی است چون تا به حال سونی گوشی با سه دوربین پشتی نداشته است.

براساس رندرهای لو رفته، گوشی سونی Xperia XZ4 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است که باعث می گردد این گوشی پهن تر از سایر گوشی های سونی باشد.

  • ال جی

این کمپانی در نمایشگاه می خواهد از G8 و اولین گوشی 5G کمپانی با ظرفیت باتری 4 هزار میلی آمپر رونمایی کند. طق اظهارات ال جی قرار است در ماه فوریه یک گوشی جدید راهی بازار کند ولی کمپانی نگفته که چه مدلی خواهد بود.

شایعه درباره G8 اشاره به یک صفحه نمایش 4K به همراه صدای 3D که می تواند بدون هندزفری هم تشخیص داد می نماید.

  • هوآوی

از آن جایی که قبلا P10 و P20 معرفی شدن انتظار می رود که در نمایشگاه سال جاری P30 را ببینیم. چیزی زیادی درباره این گوشی نمی دانیم ولی شایعه شده که P30 دارای چهار لنز برای دوربین پشتی است.

هوآوی تایید نموده که اولین گوشی 5G تاشو خود را در این نمایشگاه معرفی می نماید.

  • اچ تی سی

این کمپانی خروچی گوشی های خود را در سال 2018 کاهش داد، ولی به گفته خود کمپانی چند گوشی را در این نمایشگاه رونمایی میکند. احتمال هم می رود گوشی جدید این کمپانی در اواسط سال قابل خریداری باشد.

منبع: techradar

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 461

به "کنگره جهانی تلفن همراه 2019 ، همه آنچه می خواهید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره جهانی تلفن همراه 2019 ، همه آنچه می خواهید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید