یزدی ها بافت جهانی شهرشان را رفت و روب می نمایند

به گزارش کالارنا، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از اجرای طرح رفت و روب بافت تاریخی اطلاع داد و گفت: این طرح یک روز در هر ماه، با همت یزدی ها و شهرداری با عنوان رفت و روب شهری در محلات یزد تداوم خواهد داشت.

یزدی ها بافت جهانی شهرشان را رفت و روب می نمایند

سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از رفت و روب بافت تاریخی با مشارکت مردم اطلاع داد و اظهار کرد: فردا پنجشنبه از ساعت 15:30 مسیرهای کوشک نو، کوچه فهادان تا مسجد جامع، رفت و روب می گردد.

وی، مرمت کف و بدنه کوچه ها، تمیز کردن دیوار نوشته ها، اصلاح نور معابر، آب و جارو کردن کوچه ها و اصلاح تابلوها را از اقدامات این طرح مطرح نمود.

این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اعلام کرد: مردم با میراث فرهنگی در برطرف نواقص بافت تاریخی شریک خواهند شد و با اجرای این طرح، فضای بافت نیز برای بازدید گردشگران داخلی و خارجی مهیا و آماده می گردد.

فاطمی با این که بافت تاریخی مهمترین بخش این شهر جهانی و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی محسوب می گردد، توضیح داد: این طرح یک روز در هر ماه، با همت یزدی ها و شهرداری با عنوان رفت و روب شهری در محلات یزد تداوم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 376

به "یزدی ها بافت جهانی شهرشان را رفت و روب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی ها بافت جهانی شهرشان را رفت و روب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید