تأمین احتیاج کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در جلسه هم اندیشی امنیت فضای سایبری برخدمت رسانی به آحاد مردم و تأمین نیازهای کارآفرینان با استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین تأکید کرد.

تأمین احتیاج کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین

به گزارش خبرنگاران، در راستای عملیاتی کردن سخنان رئیس جمهور در جلسه مورخ 30 آبان ماه امسال هیئت دولت مبنی بر لزوم امنیت فضای سایبری، جلسه هم اندیشی امنیت فضای سایبری با ریاست معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور مالی و دارایی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند و نمایندگان مرکز حراست وزارت امور مالی و دارایی، افتا و معاونان فناوری بانک های دولتی و خصوصی شده در محل وزارت امور مالی و دارایی برگزار گردید.

در این جلسه مباحثی در راستای تقویت امنیت فضای سایبری، نقشه راه اجرای طرح امن سازی زیرساخت های حیاتی در قبال حملات سایبری، الزامات و دستورالعمل های موجود در زمینه امنیت و غیره به وسیله نمایندگان مرکز افتا مطرح شد.

در ادامه نمایندگان بانک ها به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با مسائل و چالش های مرتبط با امنیت فضای سایبری پرداخته و خواهان توجه بیشتر مدیران به این حوزه شدند.

پس از بحث و گفتگو در ارتباط با موضوعات مطروحه، حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی بر قانون مداری، سلامت اداری و لزوم هم افزایی حوزه فناوری بانک ها و مرکز فابای این وزارت بر ضرورت حل مسائل و سهولت در خدمت رسانی به آحاد مردم و تأمین نیازهای کارآفرینان با استفاده از فناوری ها و ابزارهای نوین در این حوزه تأکید کرد.

بعلاوه مقرر شد برای تداوم و پیشبرد برنامه های مورد نظر، کارگروهی با موضوع مرکز فابای وزارت امور مالی و دارایی و حوزه های زیرمجموعه و وابسته به این وزارت از جمله بانک ها و بیمه های دولتی، گمرک، مالیات و غیره تشکیل و مسائل و موانع مرتبط با موضوع مورد آنالیز قرار گرفته و پیشنهادات لازم برای تصمیم گیری جهت برطرف موانع مربوط، به حوزه های ذیربط منعکس گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2275

به "تأمین احتیاج کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین احتیاج کارآفرینان با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید