اپلیکیشنی شبیه شازم برای اسکن و شناسایی آثار هنری

به گزارش کالارنا، هنگامی که آهنگی می شنویم و دوست داریم بدانیم نام این آهنگ چیست، از چه خواننده ای است یا از کجا باید دانلود گردد؛ سریعا اپلیکیشن شازم را باز نموده و پس از چند ثانیه تمام اطلاعات آهنگ را به دست می آورید.

اپلیکیشنی شبیه شازم برای اسکن و شناسایی آثار هنری

شازم یک رویکرد و شیوه جدید در اسکن و شناسایی آهنگ ها بود که سریعا به حوزه های دیگر کشیده شده و اکنون ما اپلیکیشن هایی برای تشخیص چهره افراد مشهور، شناسایی برندها و مدل لباس ها، صدای پرندگان و حتی فونت ها داریم.

حالا امروز می خواهیم اپلیکیشنی معرفی کنید که دقیقا عملکردی مشابه شازم ولی برای آثار هنری و نقاشی دارد. اپلیکیشن Magnus اخیرا در وب سروصدای زیاد به پا نموده و جزو اپ های انتخاب شده نشریه نیویورک تایمز در حوزه تجربه هنرهای واقعی است.

کافی است گوشی خود را روبروی یک اثر هنری بگیرید و اپ Magnus را باز کنید تا سریعا نام اثر، نام هنرمند و نقاش آن، قیمتی که برای آخرین بار فروش رفته است و اطلاعات دیگری مانند نام موزه و طبقه را به شما بدهد.

یک مزیت این برنامه، نشان دادن قیمت های اخیر یک اثر هنری در حراجی ها و گالری ها، قیمت های سال های گذشته و قیمت هایی است که در آخرین فروش ها داشته است. این قیمت ها می توانند به شما بگویند این اثر هنری چقدر ارزشمند است و هنرمند آن از چه شهرتی برخوردار است یا در چه بازه ای به شهرت و محبوبیت رسیده است.

افزون بر این، امتیازها و نظراتی که درباره این اثر هنری نوشته شده را مشاهده خواهید کرد تا تصمیم نهایی خود را بگیرید که آیا مناسب خرید و قرار دادن آن در خانه شما هست یا خیر!

اپلیکیشنی برای گوشی هر هنردوست

از دیگر ویژگی های برنامه Magnus می توان به اطلاعاتی اشاره نمود که درباره گالری ها و موزه های نزدیک مکان شما می دهد. به راحتی از روی نقشه می توانید نزدیک ترین گالری ها، ساعت های کاری آن ها و موضوع نمایشگاه ها را مشاهده کنید.

اگر به هنرمند خاصی علاقه پیدا کردید؛ این امکان را دارید که آثار دیگر او را دنبال نموده و روی نقشه ببینید در چه مکان هایی در معرض نمایش و فروش بودند. همین طور به شما می گوید در کدام موزه و گالری ها می توانید کارهای بیشتری از این هنرمند به دست بیاورید.

البته، این برنامه هنوز جای کار دارد. مثلا، می تواند با یاری واقعیت افزوده به شما نشان دهد یک اثر هنری در خانه شما چه شکلی می گردد و آیا با دکوراسیون موجود هم خوانی دارد یا خیر!

اپلیکیشن Magnus می تواند همانند شازم یک برنامه نصب شده روی گوشی هر هنرمند و هنردوستی باشد تا سریعا آثار هنری را اسکن نموده و اطلاعاتی درباره شان به دست بیاورد.

اپلیکیشن Magnus را برای دستگاه های اندرویدی و آی او اسی از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 690

به "اپلیکیشنی شبیه شازم برای اسکن و شناسایی آثار هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی شبیه شازم برای اسکن و شناسایی آثار هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید