تویوتا برای لندکروزر سری 40 موتور و قطعات یدکی اصلی فراوری می نماید

به گزارش کالارنا، تویوتا لندکروزر سری 40 بین سال های 1960 الی 1984 روی خط فراوری قرار داشت. این شاسی بلند جان سخت با گذشت نزدیک به چهار دهه، هنوز هواداران خاص خود را دارد و بازار مدل های بازسازی شده آن داغ است. تویوتا با علم به این مساله و به مناسبت هفتاد سالگی سری لندکروزر، تصمیم گرفته بعضی از اجزای مصرفی این مدل محبوب از جمله موتور را از نو فراوری کند.

تویوتا برای لندکروزر سری 40 موتور و قطعات یدکی اصلی فراوری می نماید

خبرنگاران - اقدام جالب تویوتا بخشی از پروژه ای به نام GR Heritage Parts Project است. در این پروژه علاوه بر لندکروزر سری 40، برای سوپرای A70 و A80 و بعلاوه 2000GT هم قطعات یدکی اصلی فراوری می گردد.

کمپانی ژاپنی برای اینکه بداند چه قطعاتی بیشتر مورد احتیاج لندکروزر سری 40 است، تحقیق جامعی را از بین نمایندگی ها و کلوب هواداران این مدل نمادین در سرتاسر جهان انجام داده است.

بیشترین تقاضاها مربوط به کدام قطعات است؟

بر اساس یافته های این کمپانی، موتور، مجموعه انتقال قدرت و سیستم اگزوز بیشترین تقاضا را دارند. جالب تر آنکه تویوتا قسمت ویژه ای را در وبسایت خود تدارک دیده که مشتریان با مراجعه به آنجا می توانند قطعات مورد احتیاج خود را ثبت نمایند. آنطور که این شرکت اعلام کرده فراوری قطعات مذکور از اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

در کنار سری 40، تویوتا در نظر دارد فراوری مجدد قطعات سری های نوتر لندکروزر را هم شروع کند. سری 70 هم کماکان در استرالیا عرضه می گردد. این مدل 37 ساله با توجه به محبوبیت بالایی که در این کشور دارد، برای مدل 2022 بروزآوری خواهد شد تا از لحاظ ایمنی و تطابق با قوانین موجود مسئله ای نداشته باشد.

لازم به ذکر است تویوتا با پروژه GR Heritage Parts Project در نظر دارد مدل های کلاسیک خود را احیا کرده و بر تعداد آنها در خیابان ها بیفزاید.

این شرکت به خوبی می داند مدل های قدیمی اکنون با مشکل کمبود قطعات اصلی روبرو هستند و در صورت عدم تامین، ممکن است زمین گیر یا رها شوند.

با اجرای این پروژه تویوتا ضمن احیای چنین مدل هایی، خیال مشتریان را هم راحت کرده و بر اعتبار خود نزد آنها خواهد اضافه نمود، ضمن اینکه یک منبع عایدی نو برای خود دست و پا می نماید! بی راه نیست که این پروژه تویوتا را به یک بازی برد برد تشبیه کنیم.

منبع: دیجیاتو

منبع: بیت ران
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2031

به "تویوتا برای لندکروزر سری 40 موتور و قطعات یدکی اصلی فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا برای لندکروزر سری 40 موتور و قطعات یدکی اصلی فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید