نسخه نسل هشتمی Star Wars Jedi: Survivor انتهای تابستان عرضه خواهد شد

به گزارش کالارنا، بازی استاروارز جدای: بازمانده (Star Wars Jedi: Survivor) سال گذشته میلادی برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه شد. در همان زمان شرکت سازنده اعلام نمود که میخواهد این بازی را برای کنسول های نسل هشتمی هم عرضه کند ولی تاریخ آن را اعلام نکرد. حال نوبت آن رسیده تا کاربران نسل قبلی کنسول های بازی هم این بازی را تجربه نموده و قرار است بازی بازمانده برای کنسول های نسل هشتمی در انتهای تابستان سال جاری عرضه بشود.

نسخه نسل هشتمی Star Wars Jedi: Survivor انتهای تابستان عرضه خواهد شد

شرکت ریسپاون (Respawn) سازنده بازی بازمانده اعلام نموده که این بازی دارای بهینه سازی های متعددی برای کنسول های نسل هشتم است. در اصل این شرکت تمام کوشش خود را نموده تا از نهایت پتانسیل دستگاه های قدیمی تر استفاده بکند تا بتواند برترین عملکرد را دریافت بکند. در کنار نسخه نسل هشتمی این بازی، شرکت ریسپاون برای نسخه کامپیوتری بازی بازمانده هم یک به روزرسانی منتشر نموده که در آن قابلیت های مختلفی به بازی اضافه شده و از لحاظ عملکردی نیز بهینه تر شده است.

بازی استاروارز جدای: بازمانده در سبک سوم شخص و اکشن و ماجراجویی است. این بازی با همکاری شرکت لوکاس فیلم (Lucas Film) ساخته شده که به آن اجازه استفاده از جهانی جنگ ستارگان را داده است. این بازی به طور کامل داستانی و تک نفره بوده و وقایع 5 سال پس از بازی قبلی را دنبال می نماید.

در بازی تازه شخصیت اصلی یعنی کل کستیس (Cal Kestis) در کوشش است تا مانع از بین رفتن جهانی بازی بشود. به همین علت از تمام قدرت خود استفاده خواهد نمود تا با تاریکی جهانی جنگ ستارگان مبارزه نموده و با دشمنان بجنگد. بهعلت اینکه امپراطوری با کل مخالف است، او را به انتهای کهکشان رانده و با دشمنان زیادی روبرو نموده است. حال که کل آخرین جدای زنده مانده در جهانی جنگ ستارگان است باید جهان را از تاریکی و امپراطوری نجات داده و کوشش کند قانون خود را پایه گذاری بکند.

در بازی بازمانده شما با کل کستیس بالغ روبرو هستید. کسی که پیشرفت زیادی نسبت به بازی قبلی داشته و تبدیل به یک جدای ماهر شده است. با توجه به اینکه او توانایی های خاص یک جدای را دارد، باید کوشش کند تا انتظارات اجداد خود را برآورده نموده و از طرفی جهان را از مسائل نجات بدهد. در جهانی کل امپراطوری از همواره ظالم تر شده و تاریکی جهان را فرا گرفته است. همین موضوع باعث شده تا دشمنان تازه پدید بیایند و مبارزه با آن ها کار راحتی نباشد.

شرکت ریسپاون تمام کوشش خود را نموده تا شما متوجه پیشرفت کل نسبت به قبل بشوید. به همین علت در این بازی شما با مهارت ها و توانایی های زیادی روبرو هستید و از طرفی این قابلیت های تازه باعث شده که مبارزات در بازی بازمانده به شدت مجذوب کننده بشود. با توجه به اینکه توانایی دشمنان نیز بیشتر شده شما می توانید از این قابلیت ها نهایت استفاده را بکنید.

در کنار دشمنان و حرکات تازه، شما با جهانی تازهی هم روبرو هستید. در بازی بازمانده چندین سیاره و کهکشان تازه بوجود آمده که شرکت سازنده کوشش نموده با استفاده از آن ها جهانی بازی را بسیار گسترده کند. در تمامی این سیارات هم موارد خاصی وجود داشته و در نتیجه شما می توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید.

نسخه نسل هشتمی بازی استاروارز جدای: بازمانده در تاریخ 27 شهریور (17 سپتامبر) برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1403 بروزرسانی: 20 مرداد 1403 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2583

به "نسخه نسل هشتمی Star Wars Jedi: Survivor انتهای تابستان عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل هشتمی Star Wars Jedi: Survivor انتهای تابستان عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید