طرفداران افراطی اینتر به اتومبیل ایکاردی حمله کردند

به گزارش کالارنا، طرفداران افراطی اینتر بعد از شکست تیمشان برابر کالیاری به خودروی ایکاردی در پارکینگ استادیوم حمله کردند و به آن صدمه زدند.

طرفداران افراطی اینتر به اتومبیل ایکاردی حمله کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر بعد از شکست غیر منتظره خانگی برابر کالیاری از تیم های بالا نشین جدول فاصله گرفت. در این بازی ایکاردی یک ضربه پنالتی را از دست داد و با خطاهای زیاد خود باعث شد کالیاری بتواند شکست برابر اینتر را با برد عوض کند.

طرفداران افراطی اینتر که از باخت تیمشان ناراحت بودند بعد از خاتمه مسابقه به پارکینگ استادیوم رفتند و آسیب زیادی به خودروی این مهاجم آرژانتینی وارد کردند. شرایط طوری پیش رفت که نیروهای امنیتی با اسکورت ایکاری را از استادیوم جوزپه مه آتزا خارج کردند.

پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر درباره باز پس دریافت بازوبند کاپیتانی این تیم از ایکاردی به دلیل اظهاراتی که در کتاب زندگینامه خود منتشر نموده است، به صحبت پرداخت و گفت: باشگاه در حال آنالیز این موضوع است تا در صورت احتیاج بتوانیم بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی بگیریم و به زودی تصمیم باشگاه درباره این موضوع اعلام می گردد.

این مهاجم در کتاب زندگینامه خود اظهاراتی را منتشر نموده است که در آن به طرفداران تیفوسی اینتر توهین نموده و آنها را به داشتن دانش کم متهم و مسخره شان نموده است.

همچنین خاویر زانتی، نایب رییس باشگاه نیز روز گذشته با انتقاد از حاشیه های اخیری که ایکاردی در اینتر ایجاد نموده است، به حمایت از طرفداران اینتر پرداخت و خاطرنشان کرد باشگاه در خصوص پس دریافت بازوبند کاپیتانی ایکاردی به زودی تصمیم گیری می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 982

به "طرفداران افراطی اینتر به اتومبیل ایکاردی حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران افراطی اینتر به اتومبیل ایکاردی حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید