15 روز پایانی تصویربرداری از سرنوشت، فصل سوم در مرحله پیش فراوری است

به گزارش کالارنا، فاز یک سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.

15 روز پایانی تصویربرداری از سرنوشت، فصل سوم در مرحله پیش فراوری است

به گزارش خبرنگار ،سریال از سرنوشت به تهیه نمایندگی علی اکبر تحویلیان با دو گروه فراوری و دو کارگردان، روز های خاتمهی را سپری می نماید.حدود 15 روز دیگر تصویربرداری از سرنوشت به خاتمه می رسد . این روز ها عوامل در لوکیشن خیابان سنایی مشغول به کار هستند.

فاز یک این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است;این سریال قرار است در سه فصل ساخته گردد.

محمدرضا خردمندان که کارگردانی فاز اول این سریال را بر عهده داشت، فاز سوم را نیز کارگردانی می نماید که تقریباً با خاتمه تصویربرداری فاز دوم سریال، کار خود را شروع خواهد نمود;این روزها فصل سوم در مرحله پیش فراوری است.

قصه از سرنوشت پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن ها را در پرورشگاه نشان می دهد. موضوع این سریال امید بخشی و کوشش برای رسیدن به آمال و آرزو ها است.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می نمایند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن ها را در سنین جوانی بازی می نمایند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال 50 قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما فراوری خواهد شد.

عوامل فصل دوم این سریال نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: منصور شهبازی، گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر فراوری: دانیال کاشانچی.

اخرین اخبار از سریال از سرنوشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 634

به "15 روز پایانی تصویربرداری از سرنوشت، فصل سوم در مرحله پیش فراوری است" امتیاز دهید

1 کاربر به "15 روز پایانی تصویربرداری از سرنوشت، فصل سوم در مرحله پیش فراوری است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 روز پایانی تصویربرداری از سرنوشت، فصل سوم در مرحله پیش فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید