با حضور میدانی در محل پروژه صورت گرفت؛ دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز به همراه جانشین معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمران با حضور در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، دستورات لازم برای تسریع در فرایند اجرای این پروژه را صادر کرد.

با حضور میدانی در محل پروژه صورت گرفت؛ دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش اظهار کرد: متاسفانه طولانی شدن زمان اجرای این پروژه و عدم تحقق وعده های پیمانکار باعث ایجاد ترافیک در این منطقه و به تبع آن، تکدر خاطر شهروندان عزیز شهرمان شده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که سازمان عمران شهرداری تبریز و بعلاوه پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی دقیقی از اجرای پروژه ارائه دهند تا بتوانیم در مدت زمانی کوتاه، آن را به اتمام برسانیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: البته پروژه های تقاطع شهید فروزنده و بعلاوه رسالت-دیزل آباد نیز با تاخیر غیرقابل قبولی همراه هستند که باید تدابیری جدی برای برطرف مسائل پروژه ها اندیشیده گردد.

در انتها شهردار تبریز خطاب به جانشین معاونت فنی و عمرانی و بعلاوه مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژه ها صادر کردمنبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2323

به "با حضور میدانی در محل پروژه صورت گرفت؛ دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور میدانی در محل پروژه صورت گرفت؛ دستور شهردار تبریز برای تسریع در اجرای تقاطع ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید