تاج در تمرین مس سونگون: کسب قهرمانی آسیا آسان نیست اما امیدواریم که شما قهرمان شوید

به گزارش کالارنا، تیم فوتسال مس سونگون که در تهران به سر می برد، تمرینات آماده سازی خود برای حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

تاج در تمرین مس سونگون: کسب قهرمانی آسیا آسان نیست اما امیدواریم که شما قهرمان شوید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال مس سونگون تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار می نماید.

برهمین اساس، امروز (شنبه) مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت، سعید قاسمی و داود پرهیزکار با حضور در سالن فوتسال تمرینات این تیم را تماشا نموده و دقایقی را با بازیکنان به گفت وگو پرداختند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار خطاب به بازیکنان تیم مس سونگون گفت: تمام تیم ها قوی هستند و نمی گردد گفت کسب قهرمانی کار آسانی نیست. ما امیدواریم که شما قهرمان شوید و با دست پر برگردید. حضور در این دوره از بازی ها بسیار سخت است.

وی ادامه داد: هر تیمی که به جام باشگاه ها می رود، به عنوان تیم ملی ایران است و من مطمئنم شما افتخاری برای ایران، آذربایجان و فوتسال آسیا هستید. همه مقدمات برای شما فراهم است و مدیرعامل و کادر خوبی را دارید. تیم مس سونگون از بازیکنان خوبی تیم بهره می برد و امیدوارم که پیروز شوید.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: مجموعه فدراسیون فوتبال برای پیروزیت شما از هیچ تلاشی دریغ نمی نماید و ان شاءالله برای فینال در کنارتان خواهم بود. هر تیمی که در فینال باشد من باید حضور داشته باشم، اما امیدوارم که تیم مس آن تیمی باشد که در فینال حضور دارد.

در ادامه اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون با تقدیر از حمایت فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشد.

تیم مس سونگون در گروه D مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با تیم های ناگویای ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کاظمه SC کویت همگروه است. این مسابقات از 16 تا 27 مرداد ماه در تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 574

به "تاج در تمرین مس سونگون: کسب قهرمانی آسیا آسان نیست اما امیدواریم که شما قهرمان شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج در تمرین مس سونگون: کسب قهرمانی آسیا آسان نیست اما امیدواریم که شما قهرمان شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید