پیروزی سخت استقلال برابر الشرطه در نیمه اول، یک مدافع قفل را شکست

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 5 بر 2 تیم الاهلی عربستان میزبان گروه سوم این دوره از مسابقات را شکست داده بود، از ساعت 45 دقیقه بامداد امروز دوشنبه در شهر جده به مصاف الشرطه عراق رفت که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به انتها رسید. محمد نادری در دقیقه 44 برای استقلال گل زد.

پیروزی سخت استقلال برابر الشرطه در نیمه اول، یک مدافع قفل را شکست

تیم آبی تهران که در این دیدار با پیراهن سفید به میدان رفته بود با ترکیب رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، دیاباته و مهدی قایدی به مصاف الشرطه رفت.

استقلال که به خاطر پیروزی در بازی نخست از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود برای رسیدن به گل بی تابی می کرد اما اخراج زودهنگام بازیکن تیم الشرطه تا حدودی شرایط بازی را متفاوت کرد.

در دقیقه 11 این دیدار در شرایطی که فرشید اسماعیلی برای مهار توپ تکل رفته بود، حسام کاظم روی پای او آمد و به دلیل اینکه نتوانست خودش را کنترل کند با هر دو پا روی بدن اسماعیلی فرود آمد که داور این صحنه را خطای عمد و خشن تشخیص داد و با کارت قرمز مستقیم بازیکن تیم عراقی را اخراج کرد.

البته این بازیکن و اعضای تیم الشرطه به این تصمیم اعتراض شدید داشتند و برای دقایق بازی را متوقف کردند اما در نهایت داور تصمیمش را اجرایی کرد.

بعد از این اتفاق استقلال تلاش کرد نبض بازی را در اختیار بگیرد و حملاتی را روی دروازه الشرطه پی ریزی کند که در یکی از صحنه ضربه فنی آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه را دروازه بان الشرطه دفع کرد.

در ادامه بازی دو تیم در میانه های میدان در جریان بود و الشرطه با تعداد نفرات بیشتری دفاع می کرد و دل به ضد حملات بسته بود و استقلال هم تلاش می کرد از دیوار دفاعی این تیم عبور کند.

در حالی که نیمه اول بازی کم موقعیتی را از استقلال شاهد بودیم اما در معدود حملات سرعتی و خطرناک این تیم در دقیقه 44 مهدی قایدی از تکنیک خود استفاده کرد و توپ زیبایی را درون محوطه جریمه حریف ارسال کرد که محمد نادری از راه رسید و با ضربه ای محکم دروازه الشرطه را باز کرد تا نیمه اول با فزونی آبی های ایران به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1867

به "پیروزی سخت استقلال برابر الشرطه در نیمه اول، یک مدافع قفل را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت استقلال برابر الشرطه در نیمه اول، یک مدافع قفل را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید