تعداد شرکت کنندگان در رای گیری زودهنگام انتخابات آمریکا به 85 میلیون نفر رسید

به گزارش کالارنا، آمارهای جدید منتشر شده در آمریکا نشان می دهد که بیش از 85 میلیون آمریکایی تا به امروز در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری شرکت نموده اند.

تعداد شرکت کنندگان در رای گیری زودهنگام انتخابات آمریکا به 85 میلیون نفر رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آمارهای پروژه انتخابات آمریکا در دانشگاه فلوریدا حاکی از آن است که تا به امروز بیش از 85 میلیون آمریکایی در انتخابات پستی و زودهنگام ریاست جمهوری شرکت نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق آمارهای پروژه انتخابات آمریکا، از میان 85 میلیون آمریکایی شرکت نماینده در رای گیری انتخابات زودهنگام، 9 میلیون نفر از ایالت تگزاس که یکی از مهم ترین پایگاه های حامیان جمهوری خواستار است، هستند.

در ایالت تگزاس آمریکا، تا به امروز بیش از 9 میلیون نفر در انتخابات 2020 رای داده اند که این میزان از کل تعداد آرایی که در سال 2016 در این ایالت به صندوق ها ریخته شد بیشتر است.

آمارهای جدید همچنین نشان می دهد که مشارکت 85 میلیون نفر در انتخابات زودهنگام حاکی از ثبت بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات آمریکا طی یک قرن اخیر است و تا به امروز میزان مشارکت مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020، بیش از 60 درصد بالاتر از کل مشارکت در انتخابات 2016 بوده است.

در همین ارتباط، مایکل مک دونالد رئیس پروژه انتخابات آمریکا گفت: پیش بینی می کنیم بیش از 150 میلیون نفر از آمریکایی های واجد شرایط در انتخابات شرکت نمایند که این رقم معادل مشارکت 65 درصدی خواهد بود. این بالاترین نرخ مشارکت از سال 1908 به شمار می رود.

تعداد زیادی از مردم آمریکا ترجیح داده اند سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در انتخابات پستی و غیابی شرکت نمایند. بیشتر نظرسنجی ها نشان می دهد جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به دونالد ترامپ در بیشتر ایالت ها پیشتاز است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1550

به "تعداد شرکت کنندگان در رای گیری زودهنگام انتخابات آمریکا به 85 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد شرکت کنندگان در رای گیری زودهنگام انتخابات آمریکا به 85 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید