تمام دستگاه های پایش آلاینده در کشور ساخته می گردد

به گزارش کالارنا، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تمام دستگاه های پایش آلاینده ها را می توانیم در کشور بسازیم و تکنولوژی های مفصلی در راستای توسعه اقدامات برای مقابله با آلودگی هوا وجود دارد.

تمام دستگاه های پایش آلاینده در کشور ساخته می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار کشور در جمع خبرنگاران درباره راه چاره های دانش بنیانی برای مشکل آلودگی هوا گفت: امروز در برطرف مسائل مردم با تکیه بر دانش های روز تمرکز داریم که یکی از بحث های جدی روز مشکل آلودگی است.

به گفته وی اقداماتی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای برطرف مشکل آلودگی هوا شروع شده است که این اقدامات برای به ثمر نشستن همدلی همه را می طلبد و اراده جدی می خواهد.

ستاری گفت: اراده جدی در مسئولان مربوط وجود دارد اما بدون همدلی مردم نمی توان کاری از پیش برد. اگرچه تکنولوژی های مفصلی در راستای توسعه دانش مقابله با آلودگی هوا وجود دارد اما حمایت جدی از طرف کل اکوسیستم و جامعه مورد احتیاج است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حوزه پایش شاخص های آلودگی هوا اقدامات خوبی اجرا شده و تمام دستگاه های پایش آلاینده ها را می توانیم بسازیم و امیدواریم در حوزه آب و هوا هم اتفاقات خوبی رخ دهد.

ادامه دارد..

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 958

به "تمام دستگاه های پایش آلاینده در کشور ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام دستگاه های پایش آلاینده در کشور ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید