توخل: نتیجه بازی نسبت به عملکردمان عادلانه بود، به لئوناردو گفته ام که می خواهم نیمار بماند

به گزارش کالارنا، سرمربی پاری سن ژرمن برد پرگل شاگردانش مقابل تولوز را نتیجه ای عادلانه برای این بازی توصیف کرد و درباره وضعیت نیمار هم توضیحاتی ارائه کرد.

توخل: نتیجه بازی نسبت به عملکردمان عادلانه بود، به لئوناردو گفته ام که می خواهم نیمار بماند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن دومین پیروزی خود در سومین هفته از فصل جدید سری A را شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 4 بر صفر مقابل میهمانش تولوز کسب کرد و اکنون در رده سوم جدول قرار گرفته است.

در این بازی، توماس توخل، سرمربی PSG همانطور که اعلام نموده بود از نیمار استفاده نکرد. نیمار با توجه به مصدومیتش و البته بحث انتقال احتمالی اش به بارسلونا یا رئال مادرید به اندازه بازیکنان بارسا آمادگی و تمرکز ندارد و به همین دلیل هم نامش درفهرست قرار نگرفت.

توخل پس از بازی به خبرنگاران گفت: بردی را کسب کردیم که لیاقتش را داشتیم. با ارائه یک بازی خوب، نتیجه ای مناسب هم کسب کردیم. کلی حمله کردیم و در نیمه زمین حریف هم کلی تملک توپ داشتیم. بازی ما ترکیبی از چند فاکتور خوب بود. چوپو موتینگ؟ او هم عملکرد خوبی داشت وهرگز اعتماد به نفس اش را از دست نداد. از شروع فصل، او هرچه در توان داشته ارائه نموده است. برای یک مهاجم خیلی مهم است که گلزنی کند. او استحقاقش را داشت.

توخل در ادامه به سؤالی درباره وضعیت نیمار پاسخ داد. او تأکید کرد: من همواره اعلام نموده ام که خواسته ام این است که این داستان هرچه زودتر تمام گردد. لئوناردو (مدیرورزشی باشگاه) می داند که من می خواهم نیمار را نگه داریم اما این فقط به او بستگی ندارد. با این حال می دانم که وضعیت خیلی شفاف نیست و ضروری است که شفاف سازی هایی صورت بگیرد.

یکی دیگر از اتفاقات مهم بازی، مصدومیت ادینسون کاوانی از ناحیه عضله نزدیک کننده پای راست در دقیقه 14 بازی بود. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر مهاجم پاریسی ها، کیلیان امباپه هم به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی زمین بازی را ترک کرد و به نظر می رسید که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

سرمربی آلمانی PSG در این باره هم گفت: نمی دانم که مصدومیت امباپه و کاوانی چقدر جدی است. اگر تعویض شده اند، پس احتمالاً آسیب دیدگی شان جدی بوده است. من کمی متأسفم چون تا قبل از این اتفاقات واقعاً داشتیم با قدرت بازی می کردیم و هر مصدومیت برای من ضربه بزرگی است.

بازی بعدی پاری سن ژرمن آدینه مقابل متس است که در آن بازی این تیم ممکن است بدون هیچ یک از سه مهاجمش به میدان برود. البته برد پاریسی ها مقابل تولوز نشان داد که آنها می توانند بدون نیمار هم به هدف شان برسند.

توخل راجع به این موضوع هم گفت: کنار آمدن با وضعیتی که نیمار دارد برای همه سخت است؛ برای باشگاه، برای ما و بازیکنان. این اما دلیل نمی گردد که بهانه بیاوریم. درست است که نیمار اینجا نبود اما ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 619

به "توخل: نتیجه بازی نسبت به عملکردمان عادلانه بود، به لئوناردو گفته ام که می خواهم نیمار بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نتیجه بازی نسبت به عملکردمان عادلانه بود، به لئوناردو گفته ام که می خواهم نیمار بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید