خبرنگاران معاون راهداری: احتمال یخ زدگی در محورهای ارتباطی کرمان وجود دارد

به گزارش کالارنا، کرمان - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: پدیده یخ زدگی از امشب (پنجشنبه) تا فردا شب در محورهای ارتباطی این استان شدید خواهد بود که از رانندگان درخواست می گردد با احتیاط برانند.

خبرنگاران معاون راهداری: احتمال یخ زدگی در محورهای ارتباطی کرمان وجود دارد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

احسان عراقی زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر اضافه نمود: تمامی محورهای شمال و شمال غربی استان کرمان هم اکنون درگیر بارش برف است و امشب این بارش ادامه دارد.

وی توضیح داد: همچنین با وجود کاهش بین هفت تا 10 درجه دمای هوای استان کرمان یخ زدگی شدید در محورهای ارتباطی پیش بینی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: این یخ زدگی به ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه های برفگیر این استان از جمله محور کرمان - زرند (به سمت راور)، گردنه های ده علیرضا، عیسی آباد، خراسانی، سینه جوانان، دهبکری و تونل سیرچ مشاهده می گردد.

وی تاکید نمود: پدیده یخ زدگی در بیشتر گردنه های کوهستانی استان کرمان وجود دارد لذا به رانندگان توصیه می گردد که علاوه بر استفاده از زنجیر چرخ، از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند و در صورت مسدود بودن مسیرها لباس گرم و غذای کافی به همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه همکاران راهداری در محورهای ارتباطی استان کرمان آمادگی کامل را دارند گفت: در حال اجرای عملیات های راهداری از جمله برف روبی و نمک پاشی هستند.

عراقی زاده با اشاره به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان اضافه نمود: شرایط بارش باران و برف با شدت، کاهش و افزایش موضعی و یخ زدگی محورهای برون شهری تا فردا شب به همین صورت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پدیده یخ زدگی امشب و احتمالا فردا شب شدید خواهد بود لذا تمامی راهداران و گشت های راهداری برای اعلام شرایط محورها در گردنه ها و آمادگی آنان برای مقابله و پیشگیری از حوادث جوی در محورهای ارتباطی استان الزامی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1789

به "خبرنگاران معاون راهداری: احتمال یخ زدگی در محورهای ارتباطی کرمان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون راهداری: احتمال یخ زدگی در محورهای ارتباطی کرمان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید