دیالیزی های سمنان در انتظار شیفت شب!

به گزارش کالارنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ارائه کیفی ترین خدمات درمانی به دیالیزی ها در شاهرود از سوی هلال احمر استان اطلاع داد و گفت: با وجود اینکه بیماران دیالیزی در سمنان نیز با مسائل جدی روبرو هستند و هلال احمر برای خدمات دهی به آنها آمادگی دارد اما متأسفانه اجازه فعال سازی دیالیز هلال احمر در مرکز استان را نمی دهند.

دیالیزی های سمنان در انتظار شیفت شب!

دکتر حسن شکرالهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر تنها نهادی است که مدعی است که خدماتش در این بخش کیفی تر از خدمات بخش های خصوصی است.

وی با گلایه از عدم اعطای مجوزهای لازم برای راه اندازی مرکز دیالیز هلال احمر در سمنان گفت: مرکز دیالیز هلال احمر در شاهرود با کیفیت ترین خدمات درمانی را به هم استانی های شاهرودی ارائه می دهد.

این مدیر مسؤول از انجام بیش از 5000 جلسه دیالیز در مرکز دیالیز هلال احمر در شهرستان شاهرود اطلاع داد و اضافه نمود: ما مدعی هستیم که باکیفیت ترین خدمات این بخش را در سطح استان به بیماران دیالیزی ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه مرکز همودیالیز شاهرود یکی از مجهزترین مراکز دیالیز در کشور است گفت: این مرکز به پیشرفته تنرین و مدرن ترین دستگاه های دیالیز مجهز است و خوشبختانه خدمات بسیار باکیفیتی به بیماران دیالیزی هم استانی ارائه می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تاکنون مکاتبات مکرری با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم گفت: با وجود اینکه بارها اعلام کردیم که آمادگی داریم همچون مرکز دیالیز هلال احمر در شاهرود، به روزترین تجهیزات را برای راه اندازی مرکز دیالیز به سمنان بیاوریم و خدمات تخصصی کیفی و ویژه به بیماران دیالیزی ارائه دهیم اما متأسفانه همکاری مؤثری با هلال احمر صورت نگرفته است.

دکتر شکرالهی ادامه داد: مرکز دیالیز سمنان در حال حاضر به صورت سه شیفته کار می نماید و بیماران دیالیزی با مسائل متعددی روبرو هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر برای ایجاد مرکز دیالیز و راه اندازی واحد توانبخشی برنامه ریزی نموده اضافه نمود: برای راه اندازی واحد توانبخشی هلال احمر، ساختمان بیمارستان سابق امداد که متعلق به هلال احمر است را پیشنهاد دادیم که نظر کارشناسان امر این بود که راه اندازی این واحد به بعد از بازسازی این ساختمان موکول گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 520

به "دیالیزی های سمنان در انتظار شیفت شب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیالیزی های سمنان در انتظار شیفت شب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید