رزیتا علیپور: کاراته کای چینی در فینال بهتر از من بود

به گزارش کالارنا، ملی پوش تیم ملی کاراته بانوان ایران معتقد است حریف چینی او در مبارزه فینال عملکرد بهتری داشته است.

رزیتا علیپور: کاراته کای چینی در فینال بهتر از من بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، رزیتا علیپور کاراته کای تیم ملی بانوان پس از کسب مدال نقره هجدهمین دوره بازی های آسیایی در مورد مبارزه فینال شرح داد: در دیدار سرانجامی با حریف چینی روبرو بودم که از نظر تجربه، سابقه زیادی در میادین بین المللی مختلف داشت. البته در مبارزه فینال شرایط به گونه ای پیش رفت که اختیار کار از دست من خارج شد و نتوانستم آن طور که باید برنامه های خود برای این بازی را بر روی تاتامی اجرا کنم.

او اضافه کرد: اخطارهای زیادی را در ابتدای مسابقه گرفتم که همین مساله روند بازی را تغییر داد. اگر یک اخطار دیگر می گرفتم بازی به سود حریف چینی به سرانجام می رسید که به همین دلیل مجبور بودم به جای درگیر شدن از تکنیک های مختلف استفاده کنم که کار را سخت تر می کرد. البته باید بگویم حریف چینی در این دیدار شرایط و عملکرد بهتری را نسبت به من داشت و مبارزه بهتری را ارائه داد.

کاراته کای وزن 55- کیلوگرم تیم ملی ایران درخصوص بررسی حریف چینی نیز شرح داد: اینکه او از نظر قد و قامت نسبت به من برتری داشت صحیح است اما به صورت کلی او را بررسی نموده بودم و برنامه ویژه ای برای دیدار فینال داشتم اما متاسفانه همان طور که گفتم اخطارهای اول بازی شرایط را سخت کرد و من تنها از 30 درصد برنامه های خود استفاده کردم.

علیپور در سرانجام صحبت های خود با بیان اینکه این مدال برای او ارزشمند است گفت: شاید به مدال طلا نرسیدم اما باز هم این مدال را که ارزش زیادی برای ما دارد، به روح پدرم تقدیم می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 336

به "رزیتا علیپور: کاراته کای چینی در فینال بهتر از من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیتا علیپور: کاراته کای چینی در فینال بهتر از من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید