فوتبال دنیا، استفان دفری: لاتزیو به من اعتماد داشت، پنالتی دادنم به اینتر عمدی نبود

به گزارش کالارنا، فوتبال دنیا – استفان دی فری خودش را از اتهام ضربه زدن به تیم سابقش در حالی که هنوز برای آن توپ می زد، مبرا می داند.

فوتبال دنیا، استفان دفری: لاتزیو به من اعتماد داشت، پنالتی دادنم به اینتر عمدی نبود

به گزارش خبرنگاران، استفان دی فری مدافع میانی هلندی اینتر از خودش در برابر اتهاماتی که به او برای آخرین بازی اش در لاتزیو طی فصل گذشته نسبت داده می گردد دفاع کرد.

او در آخرین هفته سری A در حالی در دیدار خانگی لاتزیو مقابل اینتر – دیداری که شکست لاتزیو منجر به ناکامی اش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن آن به اینتر شد – برای آبی پوشان پایتخت ایتالیا در ترکیب اصلی به میدان رفت که از چند هفته قبل از آن با اینتر برای پیوستن به این تیم در فصل 19-2018 به توافق رسیده بود. از بخت بد دی فری او در آن بازی روی مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر، مرتکب خطای پنالتی شد که در شکست لاتزیو تأثیرگذار بود و به همین دلیل او از سوی برخی به تبانی با تیم بعدی اش برای رساندن آن به لیگ قهرمانان متهم شد و تصمیم لاتزیو برای میدان دادن به او زیر سؤال رفت.

دی فری در گفت و گو با نشریه کوریره دلواسپورت از خودش در برابر این اتهامات فاع کرد و گفت: مسئولان لاتزیو را می شناختند و اگر گذاشتند من برایشان بازی کنم معنایش این بود که به من اعتماد داشتند. هیچ کدام از آنها به من چیزی درباره اشتباهی که مرتکب شدم و منجر به پنالتی روی مائورو ایکاردی شد، چیزی نگفتند. متأسفانه در فوتبال چنین اشتباهاتی رخ می دهد به خصوص در شرایطی مانند نیمه دوم آن بازی که ما داشتیم خیلی نزدیک به دروازه خودمان بازی می کردیم و مقابل یکی مثل ایکاردی. آن بازی آسان نبود و من می خواستم که در آخرین حضورم در لاتزیو ارزشم را بار دیگر ثابت کنم اما آن اتفاق رخ داد. من سعی داشتم توپی که ادر به محوطه جریمه ما آورده بود را بگیرم و بعد ایکاردی را دیدم که از تله آفساید فرار نموده و با دو حرکت می توانست کار را تمام کند.

دی فری ادامه داد: به همین دلیل من سعی کردم که او را متوقف کنم و خیلی هم به زدن توپش نزدیک شدم. اگر به جای او توپش را زده بودم الان همه داشتند درباره دفع توپ فوق العاده من حرف می زدند اما این اتفاق نیفتاد. من تمام تلاشم را آن شب برای لاتزیو انجام دادم، مثل یک بازیک حرفه ای واقعی. آیا فکر می کنید که من صبر نموده بودم تا آخرین هفته لیگ برسد و آنجا به اینتر یاری کنم؟ در بازی ماقبل آخرمان در فصل گذشته مقابل کروتونه من از روی خط دروازه یک توپ را دفع کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 358

به "فوتبال دنیا، استفان دفری: لاتزیو به من اعتماد داشت، پنالتی دادنم به اینتر عمدی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، استفان دفری: لاتزیو به من اعتماد داشت، پنالتی دادنم به اینتر عمدی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید