لغو سفر تیراندازان به مسابقات جهانی ریو، بلیت صادر نشده بود

به گزارش کالارنا، سفر تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی برزیل در تاریخ از پیش اعلام شده، لغو شد و تعیین نیست ملی پوشان چه زمانی راهی ریو می شوند.

لغو سفر تیراندازان به مسابقات جهانی ریو، بلیت صادر نشده بود

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته در حالی که قرار بود تیم ملی تیراندازی ایران برای حضور در مسابقات جهانی جهت کسب سهمیه المپیک راهی برزیل گردد اما سفر روز دوشنبه ملی پوشان به ریو لغو شد و گویا فدراسیون تیراندازی برای ورزشکاران اعزامی بلیت تهیه نکرده بود.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ ایران در این مورد به خبرنگاران گفت: روز گذشته در فدراسیون بودیم و قرار بود ساعت 6 و 30 به سمت فرودگاه حرکت کنیم. ورزشکاران هم وسایلشان را در ماشین گذاشته بودند تا به فرودگاه بروند اما بعد از بیست دقیقه گفتند سفر فعلا لغو شده است.

به گزارش خبرنگاران، در این شرایط وضعیت اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی معین نیست و باید دید ملی پوشان به برزیل اعزام می شوند؟ رقابتهای جهانی از 4 شهریور در ریو شروع می گردد.

نفراتی که قرار بوده به مسابقات جهانی اعزام شوند:

الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در تفنگ، گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در تپانچه.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 572

به "لغو سفر تیراندازان به مسابقات جهانی ریو، بلیت صادر نشده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو سفر تیراندازان به مسابقات جهانی ریو، بلیت صادر نشده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید