مراسم معارفه مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش کالارنا، در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور ایثارگران معارفه شد.

مراسم معارفه مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این مراسم که امروز سه شنبه 13 آذر در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی برگزارشد، حمید زارع بهتاش به عنوان مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور ایثارگران معرفی و از فعالیت های جلیل گلشن بافقی مشاور سابق این حوزه تجلیل به عمل آمد.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم با اشاره به اهمیت حوزه ایثارگران و نقش آن ها در دستگاه های مختلف گفت: ایثارگران قشر ارزشمندی هستند که در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خود نقش مهمی را در صیانت از انقلاب و میهن اسلامی ایفا کردند و در حال حاضر همچنان نیازمند استفاده از روحیه جهادی و فرهنگ ایثارگری هستیم.

او افزود: یکی از موضوعاتی که می تواند به توسعه و رونق برنامه های هر سازمان کمک کند، نگاه جهادی است و سردمدار این نگاه جهادی به طور حتم ایثارگران هستند.

خیاطیان گفت: نگاه جهادی و فرهنگ ایثارگری می تواند به توسعه برنامه های هر دستگاه کمک کند و در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز نیازمند این نگاه هستیم و برای ارتقای برنامه های سازمان باید از ظرفیت ایثارگران بهره برد.

او رسیدگی ویژه به مسائل ایثارگران را یکی از مسائلی ذکر کرد که در سازمان میراث فرهنگی دنبال می شود و افزود: باید برای ایثارگران کار ویژه ای انجام داد هرچند ایثارگران افراد کم توقعی هستند که به صورت داوطلبانه و از روی اخلاص به انجام ماموریت های محوله می پردازند اما این وظیفه هر دستگاهی است که قدردان تلاش های افرای باشد که برای صیانت از کشور از جان خود دریغ نیز نکردند.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپس به نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و با بیان اهمیت روحیه ایثارگری افزود: امروز نیز مانند دوران دفاع مقدس نیازمند بهره گیری از روحیه ایثارگری و روحیه جهادی هستیم تا کارها هرچه بهتر انجام شود.

جلیل گلشن مشاور سابق رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های اجرا شده برای ایثارگران سازمان میراث فرهنگی در دولت تدبیر و امید گفت: سازمان میراث فرهنگی یک هزار نفر ایثارگر دارد که یک ظرفیت بزرگ برای این سازمان محسوب می شود.

حمید زارع بهتاش مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور ایثارگران نیز در این مراسم با اشاره به مهمترین برنامه هایی که برای ایثارگران در نظر گرفته شده است گفت: بروز رسانی بانک اطلاعاتی، تشکیل کارگروه های فرهنگی و رفاه و تقویت ارتباط دفتر امور ایثارگران با بنیاد شهید از مهمترین برنامه هایی است که در حوزه ایثارگران باید پیگیری شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 604

به "مراسم معارفه مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید