موافقت نامه اصولی 3 طرح گردشگری در گالیکش صادر شد

به گزارش کالارنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد رزاقی روز سه شنبه 29 تیرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: در جلسه این هفته کمیسیون فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان طرح های گردشگری شهرستان گالیکش مورد آنالیز نهاده شد. طرح های مورد آنالیز در کمیسیون باید دارای توجیهات فنی و مالی بوده و بعلاوه متقاضی باید سرمایه اولیه به منظور اجرای یک طرح گردشگری را در اختیار داشته باشد.

موافقت نامه اصولی 3 طرح گردشگری در گالیکش صادر شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گالیکش اضافه نمود: برای طرح هایی که در کمیسیون مورد تائید قرار می گیرند پس از تکمیل و بارگذاری مدارک در سامانه، موافقت نامه اصولی اولیه صادرشده و متقاضیان پس از صدور این مجوز می توانند نسبت به اخذ استعلامات، دریافت تسهیلات، عملیات اجرایی پروژه و درنهایت صدور پروانه بهره برداری اقدام نمایند.

او اعلام کرد: در این جلسه از کمیسیون فنی سرمایه گذاری استان گلستان پس از آنالیز طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری گالیکش، موافقت نامه اصولی 3 طرح با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 177 میلیارد ریال طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر شد.

رزاقی با اشاره به این که طرح های به تصویب رسیده شامل مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم گردی و مهمان پذیر است، یادآور شد: این طرح ها پس از ایجاد و بهره برداری زمینه اشتغال زایی برای بیش از 30 نفر را در این شهرستان فراهم می سازند.

او توضیح داد: گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است و این اداره با همکاری سرمایه گذاران برای اجرای هر چه سریع تر این طرح ها کوشش خواهد نمود.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2005

به "موافقت نامه اصولی 3 طرح گردشگری در گالیکش صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت نامه اصولی 3 طرح گردشگری در گالیکش صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید