واکنش معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به حضور بانوان در استادیوم

به گزارش کالارنا، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال بانوان بتواند به رقابت های جام جهانی راه پیدا کند.

واکنش معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به حضور بانوان در استادیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، انسیه خزعلی درحاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز به اینجا آمده بودم که دختران مان را ببینم و از آنها تشکر کنم. بعلاوه مراسمی هم تشکیل دادند و از آن استفاده کردیم. از اینکه امکانات به صورت مساوی تقسیم می گردد و تبعیضی بین مردان و بانوان وجود ندارد، خیلی خشنود شدم.

وی اضافه کرد: از اینکه دختران ایران برای اولین بار به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند، خیلی خشنودم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. آنها قطعاً می توانند به جام جهانی صعود نمایند و نشان بدهند که می توان با حفظ ارزش ها و معیارها در صحنه های مختلف اجتماع حاضر باشند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره موضوع حضور بانوان در استادیوم ها گفت: جلسات در حال برگزاری است و امیدواریم نتیجه اش زودتر اعلام گردد.

خزعلی در پاسخ به این سوال که یعنی در بهمن ماه شاهد حضور بانوان در استادیوم خواهیم بود؟ مطرح کرد: این مربوط به تصمیم گیری کلان دولت است. امیدواریم این کار انجام گردد.

وی درباره اولتیماتوم فیفا درخصوص حضور بانوان توضیح داد: کسی نگفته که نیستند. اجازه بدهید تصمیمی که گرفته می گردد، اعلام خواهد شد.

خزعلی در سرانجام درباره امکانات مورد احتیاج بانوان ملی پوش فوتبال ایران گفت: امکانات خوبی در اختیارشان قرار گرفته و حتی برای اولین بار با هوای اختصاصی اعزام شدند که هم مانع از خستگی شد و هم باعث شد حفاظت مناسب ایجاد گردد که کمتر در کشورهای اطراف و منطقه چنین چیزی را شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2212

به "واکنش معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به حضور بانوان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به حضور بانوان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید