پاشازاده: دیدار ایران و ژاپن مثل شطرنج بود، فاصله ما با ژاپن سه گل نیست

به گزارش کالارنا، مهدی پاشازاده، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، دیدار ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 را، مانند شطرنج توصیف کرد.

پاشازاده: دیدار ایران و ژاپن مثل شطرنج بود، فاصله ما با ژاپن سه گل نیست

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست سه بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019، گفت: این دیدار مانند شطرنج بود، هر تیمی اشتباه می کرد، شکست می خورد. اشتباه ما روی گل اول مبتدیانه بود و پس از آن، همه چیز احساسی شد و از فوتبال منطقی بیرون آمدیم و نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.

وی با بیان اینکه چیزی از ارزش های بازیکنان ایران کم نخواهد شد، توضیح داد: تیم خوبی داشتیم و شکست مان برابر ژاپن اتفاق فوتبالی بود. امیدوارم این باخت را گردن کسی نیندازند و در فضای مجازی به بازیکنی ناسزا نگوییم و سعی کنیم منطقی باشیم و مردانه شکست را قبول کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال، اعلام نمود: ژاپن تیم خوبی داشت، آنها حرفه ای تر از ما هستند، لیگ و لژیونرهای خوبی دارند. سالیان سال است در جام جهانی و جام ملت ها خوب کار می نمایند و در لیگ خودشان با بهترین مربیان کار نموده و بهترین بازیکنان نیز به لیگ این کشور می روند. ژاپنی ها فضای احساسی را کنار می گذارند، در صورتی که ما همواره احساسی هستیم. در صحنه گل اول ژاپن، یک نفر باید به سمت داور می رفت. در لیگ خودمان هم شاهد این اعتراض ها بوده و فضای احساسی بین بازیکنان می بینیم.

پاشازاده عنوان نمود: بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و شکست برابر ژاپن فوتبالی بود. سه گل، فاصله ما با ژاپن نیست، اما بیرون از زمین از لحاظ برنامه ریزی و مدیریت فاصله مان بیشتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 457

به "پاشازاده: دیدار ایران و ژاپن مثل شطرنج بود، فاصله ما با ژاپن سه گل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: دیدار ایران و ژاپن مثل شطرنج بود، فاصله ما با ژاپن سه گل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید