کلوپ: گرفتن 3 امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد

به گزارش کالارنا، سرمربی تیم فوتبال لیورپول مهمترین بخش از بازی تیمش برابر برایتون را کسب پیروزی و کم کردن فاصله با منچسترسیتی صدرنشین دانست.

کلوپ: گرفتن 3 امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول روز گذشته (شنبه) در هفته بیست ونهم لیگ برتر انگلیس پیروز شد میزبان خود برایتون را با گل های لوئیس دیاس و محمد صلاح با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و فاصله سه امتیازی اش با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کند. صلاح با گلی که در این بازی زد حالا در فصل جاری لیگ برتر 20 گله است و این برای چهارمین بار در پنج سال حضورش در آنفیلد است که این کار را انجام می دهد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از پیروزی تیمش برابر برایتون گفت: بازی سختی بود. حریف تیمی سرسخت بود. ما چند دقیقه زمان نیاز داشتیم تا به بازی برگردیم. از لحظه ای که بر بازی سوار شدیم، آن را به شیوه ای واقعاً خوب مدیریت کردیم. من فکر نمی کنم که شما بتوانید مدام جلوی حملات تیمی مثل برایتون را بگیرید، چون آنها تیمی باکیفیت هستند. با این وجود ما تلاش مان را انجام دادیم و یک گل بسیار زیبا هم به ثمر رساندیم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم، چون در شرایط مختلف، موقعیت های گلزنی داشتیم.

این سرمربی آلمانی افزود: نیمه دوم با یک موقعیت گلزنی خوب برای برایتون آغاز شد، اما بعد از آن ما دوباره بر بازی سوار شدیم و گل دوم را هم زدیم. حریف در دو دقیقه پایانی دوباره خطرساز شد، اما آلیسون بکر دروازه بان کلاس جهانی ما آن را مهار کرد. با اینکه او در همه بازی ها مجبور نمی شود اینطور واکنش نشان دهد، اما باز هم نشان داد که هر وقت لازم باشد می تواند اینگونه از دروازه تیم دفاع کند. به نظرم لیورپول شایسته کسب هر سه امتیاز بازی بود و در واقع این تمام چیزی است که برای من اهمیت دارد. من از بابت عملکرد تیمم در این بازی بسیار راضی ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2298

به "کلوپ: گرفتن 3 امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: گرفتن 3 امتیاز تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید