کلوپ: جو داخل زمین فوق العاده بود، سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است

به گزارش کالارنا، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد تیمش مقابل کریستال پالاس راضی است و تأکید کرد سبک بازی تیم او با منچسترسیتی متفاوت است.

کلوپ: جو داخل زمین فوق العاده بود، سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی ویکم لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر مقابل کریستال پالاس به فزونی رسید و به یکقدمی قهرمانی در این رقابت ها رسید، پس از این بازی درباره شباهت بازی تیمش با منچسترسیتی گفت: بیشتر از نمی توانستیم به منچسترسیتی احترام بگذاریم. فوتبالی که آنها به نمایش می گذارند را واقعاً دوست دارم، اما سبک بازی ما با من سیتی متفاوت است و ما می خواهیم متفاوت باشیم. ما نمی توانیم به مانند منچسترسیتی باشیم. سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است و من هر دو را دوست دارم.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین درباره کسب این پیروزی در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد که به خاطر شرایط کرونایی طرفداران نمی توانند در استادیوم حضور پیدا نمایند، گفت: تصور کنید اگر استادیوم در این بازی مملو از تماشاگر بود، آنها می توانستند این برد را به طور زنده و از نزدیک تجربه نمایند و فوق العاده می شد اگر آنها در آنفیلد حضور پیدا می کردند.

وی اضافه کرد: صادقانه باید بگویم، فکر نمی کنم بازی می توانست از این بهتر گردد. بازیکنانم به مانند زمانی که طرفداران در استادیوم حضور داشتند، بازی کردند و جو داخل زمین فوق العاده بود. این بهترین بازی مان به لحاظ فشار در حمله بعد از آغاز مجدد لیگ پشت درهای بسته بود. عملکرد بازیکنان مان استثنایی بود.

کلوپ در سرانجام اعلام کرد: رفتاری که بازیکنان در این بازی از خود نشان دادند، فوق العاده بود و این مورد و سبک بازی مان را بسیار دوست داشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1360

به "کلوپ: جو داخل زمین فوق العاده بود، سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: جو داخل زمین فوق العاده بود، سبک بازی لیورپول و منچسترسیتی متفاوت از هم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید