آرمات: بی تجربه بودیم، داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم

به گزارش کالارنا، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید که تیم ملی والبیال ایران مقابل لهستان در دریافت و حمله دچار مشکل شده بود.

آرمات: بی تجربه بودیم، داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از شکست مقابل لهستان گفت: لهستان بهتر از ما بازی کرد و به آنها تبریک می گویم چرا که هماهنگ تر از ما نشان دادند. خطاهای ما بیشتر از لهستان بود و باید بگویم که این موضوع به علت بی تجربگی بازیکنان است.

او ادامه داد: در حمله خوب نبودیم و دچار مشکل شده بودیم. در دریافت اول هم دچار مشکل بودیم بنابراین در حمله هم آمار امتیازات ما پایین آمد.

آرمات گفت: به علت سن کم بچه ها شاهد تصمیمات عجولانه از بازیکنان بودیم و باید بگویم که صحبت های ما هم تاثیر نگذاشت. بازیکنان می خواستند باخت را جبران نمایند و همین باعث شد عجولانه تصمیم بگیرند. بازهم می گویم که اولین بازی رسمی ما در میدان جهانی بود و فقط به علت بی تجربگی بازی را از دست دادیم .

آرمات در پاسخ به اینکه چرا مقابل آرژانتین کم اشتباه بودیم اما مقابل لهستان خیر؟ اظهار کرد: لهستان و تیم ملی والیبال آرژانتین فرق می نمایند. در بازی با آرژانتین کم اشتباه بودیم اما باید بگویم که سیستم این دو تیم فرق دارد. در بازی با لهستان بازیکنان حرف هایمان را اجرا نکردند.

آرمات گفت: به علت ضعف در دریافت اول نمی توانستیم پایپ را انجام دهیم. مقابل لهستان در دریافت و حمله دچار مشکل بودیم. در باره داوری باید بگویم که قضاوت خیلی ضعف بود چرا که داور اصلی رای داور خط را عوض می کرد! به ناظر بازی بارها گفتیم داور عملکرد ضعیفی دارد. نمی خواهم بیش از این در خصوص داوری بگویم چرا که ممکن است اشتباه برداشت گردد که باختمان را گردن داوری می اندازیم. باید بگویم که باخت تقصیر من است و این شکست را گردن می گیرم.

او درباره بازی آینده با روسیه اظهار کرد: امیدوارم پیروز شویم که در بازی با روسیه بازی خوب و روانتری را داشته باشیم تا روی سکوی سومی برویم. مقام سومی هم ارزشمند است. ما تمام کوشش خود را مقابل لهستان انجام دادیم تا به فینال برسیم که متاسفانه پیروز نشدیم. از تمام مردم عذرخواهی می کنم چرا که به علت بی تجربگی از فینال بازماندیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2044

به "آرمات: بی تجربه بودیم، داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: بی تجربه بودیم، داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید