ملی پوش بسکتبال: تورنمنت پرتغال ناهماهنگی ها را برطرف کرد، امیدوارم اردوها ادامه دار باشد

به گزارش کالارنا، بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تورنمنت پرتغال بسیاری از ناهماهنگی های موجود در تیم را برطرف کرد و امیدوارم این اردوهای تدارکاتی برای سال های بعد نیز ادامه دار باشد.

ملی پوش بسکتبال: تورنمنت پرتغال ناهماهنگی ها را برطرف کرد، امیدوارم اردوها ادامه دار باشد

محمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیگیری اردوهای پرتغال و روسیه، گفت: بازی های خوبی را در این دو تورنمنت تدارکاتی انجام دادیم، بازی های اروپایی با کیفیت باعث می شود که ملی پوشان محک خوبی بخورند و عیار تیم از نظر فنی، تکنیکی و فیزیکی معین شود. امیدوارم این اردوهای تدارکاتی اروپایی ادامه دار باشد تا تیم ملی ایران روز به روز از سطح آسیا فراتر رود.

او در مورد شرایط فعلی خود نیز توضیح داد: خدا را شکر شرایط بدی ندارم و هر چه زمان می گذرد و با رقبای بیشتری بازی می کنیم این آمادگی نیز بیشتر می شود. چرا که بازیکنان با حریفان تنه به تنه می شوند و این محک خوردن ها باعث می شود تا بازیکنان روز به روز بهتر از قبل توانایی های خود را به کار گیرند.

بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که سطح فنی تورنمنت پرتغال بهتر بود یا روسیه؟ اظهار کرد: تورنمنت اول ما در پرتغال باعث شد تا بسیاری از ناهماهنگی های موجود در تیم ملی برطرف شود و از این جهت خیلی خوب بود. دو بازی هم که در روسیه مقابل دو تیم گردن کلف داشتیم و برای تیم ما خوب بود که عیار خود را بسنجد. خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و مقابل روسیه هم در یک بازی کم اشتباه به رجحان رسیدیم. امیدوارم این بازی های سطح بالا ادامه دار باشد تا به سطح بالاتری در بسکتبال برسیم.

او درباره تورنمنت یونان نیز اظهار کرد: یونان از تیم های خوب بسکتبال دنیا است و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. با این حال نتیجه اصلا مهم نیست و باید سعی کنیم از لحاظ فنی مقابل این تیم ها رشد کنیم. همانطور که گفتم، بازی برابر تیم هایی مثل روسیه و یونان قطعا برای رشد بسکتبال ایران مناسب است و امیدوارم این بازی های سطح بالا ادامه دار باشد.

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد اظهارات مربی روسیه پس از باخت مقابل ایران نیز گفت: حقیقت این است تیمی که بازی را ببازد هزار و یک دلیل می آورد تا باخت را توجیه کند. بازی سختی برای ما بود. با تیم سطح بالایی بازی داشتیم و همه تلاش خود را به کار گرفتیم، اما روس ها ایران را دست کم گرفته بودند چون ما از آسیا بودیم و روز گذشته هم اردن را با 40 - 50 اختلاف امتیاز شکست داده بودند. شرایط آماده سازی برای همه تیم ها برابر است . فکر می کنم این صحبت های سرمربی روسیه درست نیست که روس ها به دلیل شرایط و فشار بدنی بازی را باخته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 580

به "ملی پوش بسکتبال: تورنمنت پرتغال ناهماهنگی ها را برطرف کرد، امیدوارم اردوها ادامه دار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بسکتبال: تورنمنت پرتغال ناهماهنگی ها را برطرف کرد، امیدوارم اردوها ادامه دار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید