بیرانوند: خسته ایم اما می خواهیم صعود کنیم

به گزارش کالارنا، ما برای لذت بردن از فوتبال اینجا هستیم و برای همین پا پس نمی کشیم و همیشه برای خوشحالی مردم ایران می جنگیم.

بیرانوند: خسته ایم اما می خواهیم صعود کنیم

بیرانوند: خسته ایم اما می خواهیم صعود کنیم

نقش مهم علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و پاختاکور را برانکو وقتی به رخ کشید که او را با خود به نشست خبری برد. در این نشست و بعد از خوشامدگویی آقای سرمربی، میکروفن به دروازه بان ملی پوش پرسپولیس رسید و او صحبت را خبرنگاران را با این چند جمله آغاز کرد: ما در چند سال اخیر در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان مدعی بودیم و از حضور در این تیم شاد هستم. الان هم با روحیه خوبی برای بازی فردا آماده می شویم و می دانیم که بازی سختی داریم.

او سپس در پاسخ به پرسشی که در مورد بالا رفتن فشار و انتظارها از تیم پرسپولیس مطرح شد، چنین گفت: این درست است که انتظارات از ما بالاست چون دو سال خوب داشتیم. وقتی به فینال آسیا رفتیم، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود اما باز هم نتایج خوبی گرفتیم. امسال بازیکنان جدید و با کیفیت به ما اضافه شدند و مسلما انتظارات از ما بالاست. هواداران و خود ما توقع داریم که نتایج بهتری نسبت به قبل بگیریم.

بیرانوند صحبت هایش را با اشاره به فشردگی بازی های پرسپولیس و خستگی این تیم ادامه داد: باید قبول کرد که خیلی خسته هستیم. ما در 3 جام می جنگیم و الان در لیگ ایران 2 بازی داریم تا قهرمان شویم. با یک برد و یک مساوی قهرمان ایران خواهیم شد. در جام حذفی هم جزو 4 تیم برتر هستیم. این نشان می دهد که بچه ها سال سختی دارند. در واقع جنگیدن در 3 جام واقعا خستگی به وجود می آورد. ما می دانیم که هر 4 روز یک بار باید بازی کنیم. البته حمایت هواداران به ما روحیه می دهد که می توانیم در 3 جام بجنگیم. به قول آقای برانکو ما برای لذت بردن از فوتبال اینجا هستیم و برای همین پا پس نمی کشیم و همیشه برای شادی مردم ایران می جنگیم.

بازی برگشت پرسپولیس و پاختاکور را هم بیرانوند اینطور پیش بینی کرد: با روحیه ای که در بچه های تیم دیده ام، فردا ان شالله بازی خوبی انجام خواهیم داد و انتظار هواداران و پیشکسوتان را برآورده خواهیم کرد. با همه احترامی که برای پاختاکور قائل هستم، باید بگویم که ما این تیم را به دقت آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوتش آشنا هستیم. می دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت اما با یک بازی خوب به دنبال دریافت 3 امتیاز این بازی هستیم و به کمتر از پیروزی راضی نمی شویم.

بحث لژیونر شدن علیرضا بیرانوند در این یکی دو سال اخیر همیشه مطرح بوده و در این نشست خبری هم مطرح شد. او به خبرنگاری که پرسید آیا به بازی در اروپا فکر می کنید یا نه، اینطور پاسخ داد: زمانی که به پرسپولیس آمدم به این فکر کردم که به پرطرفدارترین تیم آسیا آمده ام. می دانستم مربی بادانشی اینجا کار می کند که باعث پیشرفتم می شود. مسلما دنبال این بودم که بیشتر دیده شوم چون در پرسپولیس بازیکنان خیلی خوب دیده می شود. من تا امروز 2 سال خیلی خوب را در این تیم داشتم و در این مدت 2 قهرمانی و 2 سوپرکاپ کسب کردیم. به فینال آسیا رفتیم و در کل نتایج خوبی گرفتیم. مسلما بعد از بازی های جام جهانی در روسیه پیشنهاداتی برای من آمد اما چون پرسپولیس از جذب بازیکن محروم بود و نمی توانست بازیکن بگیرد، به همین دلیل با صحبت هایی که با آقای برانکو داشتم، در نهایت در این تیم ماندم. آقای برانکو گفت بهتر است عجولانه تصمیم نگیری و در تیم بمانی چون بازی های مهمی در پیش داریم. بعد از آن بهترین شرایط در پرسپولیس برای من رخ داد و نتایج خوبی گرفتیم. آخرین حرف من این است که آرزوی همیشه من رفتن به یک تیم مطرح اروپایی است اما الان با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر چه پیش می آید، خیر باشد.

انتقاد بیرانوند از چمن ورزشگاه پاختاکور

بعد از پایان نشست خبری، بیرانوند به همراه سرمربی پرسپولیس به ورزشگاه اختصاصی پاختاکور رفت تا از چمن این ورزشگاه دیدن کند. از حرف هایش اما این طور برمی آمد که محل برگزاری بازی شرایط مطلوبی ندارد: متاسفانه وضعیت زمین خیلی مناسب نیست و این زمین چمن شرایط ایده آلی از نظر ظاهری ندارد.

11 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 515

به "بیرانوند: خسته ایم اما می خواهیم صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: خسته ایم اما می خواهیم صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید