از آلگری تا پوچتینو؛ چه کسی روی نیمکت نیوکاسل خواهد نشست؟

به گزارش کالارنا، هر روز اخبار زیادی در رابطه با خرید های مالکین جدید احتمالی نیوکاسل و حضور ستارگان دنیای فوتبال در این تیم به گوش می رسد، اما سوال مهم برای طرفداران این است که چه کسی روی نیمکت این تیم می نشیند؟

از آلگری تا پوچتینو؛ چه کسی روی نیمکت نیوکاسل خواهد نشست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در صورت رسمی شدن خرید نیوکاسل توسط بن سلمان، استیو بروس مغموم ترین مرد جهان خواهد بود. مربی فعلی نیوکاسل، قطعا نام جذابی برای آن ها به شمار نمی رود، اما مهم ترین نام هایی که می توان برای تیم راه راه پوش انگلیسی متصور بود 5 نفر هستند.

اگر بن سلمان از روز اول کسب جام را در کوتاه مدت هدف بگیرد مکس آلگری یکی از مهم ترین نام ها برای این پست خواهد بود. مرد 52 ساله ای که 6 بار قهرمان سر ی آ شده و 2 بار با یووه به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. شایعات زیادی درباره حضور او در کلاس زبان شنیده می شد که حالا به حضور او روی نیمت نیوکاسل یاری می نماید.

گزینه بعدی رافا بنیتز خواهد بود که تابستان گذشته سنت جیمز پارک را ترک کرد. او در انتظار بازگشتی دراماتیک به نیمکت لیورپول است که با فرایند پیروزیت کلوپ این امر بعید به نظر می رسد.

ادی هو، مربی سابق بورنموث که در 5 فصل 54 برد کسب نموده و 3 بار جایزه مربی ماه انگلیس را برده و بار ها نامش در اطراف باشگاه هایی، چون چلسی و اورتون شنیده شده هم می تواند گزینه نیمکت نیوکاسل باشد.

کوین کیگان هم یکی از نام هایی است که در چند هفته گذشته برای تصاحب نیمکت نیوکاسل مطرح شده و سابقه راهنمایی این تیم را هم در گذشته داشته؛ و در نهایت آخرین گزینه لیست 5 نفره نامزد های راهنمایی نیوکاسل در لیگ برتر را می توان پوچتینو دانست. مربی پیروز تاتنهام که قطعا نامش برای نیمکت هر تیمی جذاب است و البته باید دید روی نیمکت نیوکاسل هم می تواند همان پیروزیت تاتنهامی ها را تکرار کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1261

به "از آلگری تا پوچتینو؛ چه کسی روی نیمکت نیوکاسل خواهد نشست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آلگری تا پوچتینو؛ چه کسی روی نیمکت نیوکاسل خواهد نشست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید