اعتماد الکنوباعث افزایش انگیزه ام شد، برای پیروزی کوشش می کنیم

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها امروز ساعت 20:30 مقابل آمریکا صف آرایی خواهد نمود. ملی پوشان با کسب 4 پیروزی و 12 امتیاز بالاتر از آمریکا در صندلی ششم جدول رده بندی قرار دارند.

اعتماد الکنوباعث افزایش انگیزه ام شد، برای پیروزی کوشش می کنیم

بردیا سعادت با 19 سال جوان ترین بازی کن ایران و مسابقات است که در سرانجام هفته سوم نیز سایت فدراسیون جهانی فیلمی از نمایش سعادت در سرانجام هفته دوم را منتشر کرد. سعادت در بازی مقابل بلغارستان در ترکیب اصلی نهاده شد و عنوان امتیاز آورترین بازیکن را نیز به دست آورد.

بردیا سعادت در تبادل نظر با خبرنگاران درباره دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ ملت های والیبال گفت: همان طور که می دانید در دو هفته ابتدایی تیم ملی فرایند رو به رشدی داشت و بازی به بازی بهتر شد. سطح مسابقات بسیار بالا است و بیشتر تیم ها با نفرات اصلی خود در مسابقات حضور دارند. من نیز در هر موقعیت که فرصت بازی برایم ایجاد گردد، تمام سعی و کوششم را خواهم کرد که در مرحله اول به تیم ملی یاری کنم و سپس بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

ملی پوش جوان تیم ملی والیبال ادامه داد: سه بازی بسیار سخت در هفته سوم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته و پیروز شویم. همه کوشش خود را برای پیروزی خواهیم کرد.

وی درباره کار با الکنو گفت: کار با الکنو بسیار خوب است، به ویژه برای بازیکنان جوان او یکی از پرافتخارترین و عظیم ترین مربیان دنیای والیبال به شمار می رود که به ما بسیار یاری می نماید.

سعادت تأکید کرد: نگاه ویژه الکنو به جوانان و اعتمادی که او به ما دارد باعث شده انگیزه دوچندانی داشته باشم تا توانایی هایم را نشان دهم.

ملی پوش جوان والیبال در سرانجام درباره حمایت مردم از او و تیم ملی گفت: از همه کسانی که برای تیم ملی دعا می نمایند تشکر می کنم، حمایت مردم باعث دلگرمی ملی پوشان است و لطف آنها شامل حال ما شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1942

به "اعتماد الکنوباعث افزایش انگیزه ام شد، برای پیروزی کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد الکنوباعث افزایش انگیزه ام شد، برای پیروزی کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید