اعطای بالغ بر 114میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین

به گزارش کالارنا، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از اعطای بالغ بر 114میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح های گردشگری قزوین در سال 98 خبر داد.

اعطای بالغ بر 114میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین نادر محمدی با اعلام این خبرگفت: به منظور ایجاد اشتغال و حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی 114میلیارد و 700میلیون ریال تسهیلات حمایتی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری (سامانه کارا)، تسهیلات رونق گردشگری (سامانه بهین یاب) و تفاهم نامه سه جانبه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا به متقاضیان اجرای طرح های گردشگری در استان پرداخت شده است.

محمدی اظهار کرد: متقاضیان از تسهیلات پراخت شده برای تکمیل و تجهیز پروژه های گردشگری اعم از اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری، هتل دو ستاره ، واحد پذیرایی بین راهی، هتل آپارتمان، خانه مسافر و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استفاده کرده اند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین یادآور شد: امیدواریم با اعطای تسهیلات حمایتی به سرمایه گذاران طرح های گردشگری شاهد بهره برداری از پروژه ها و رونق این صنعت در استان باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1244

به "اعطای بالغ بر 114میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بالغ بر 114میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید