افشای اولین تصاویر گوشی پوکو M4 Pro 5G

به گزارش کالارنا، گوشی هوشمند POCO M4 Pro 5G قرار است در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان ماه) در ساعت 8 شب به وقت محلی به وسیله یک رویداد جهانی معرفی گردد، اما پیش از این رونمایی رسمی، یک نشریه ویتنامی با نام ThePixel.vn توانسته به تصاویری از این گوشی هوشمند دست یابد که طراحی آن را برای ما آشکار می سازد.

افشای اولین تصاویر گوشی پوکو M4 Pro 5G

به گزارش خبرنگاران، نشریه ویتنامی ThePixel.vn به وسیله بعضی منابع ناشناس، بعضی از ماژول های این گوشی را به اشتراک گذاشته است تا اولین نگاه به POCO M4 Pro 5G را در اختیار ما قرار دهد. گزارش ها نشان می دهند که این گوشی یک نسخه تغییر برند از گوشی Redmi Note 11 5G خواهد بود که در چین عرضه می گردد.

طراحی گوشی POCO M4 Pro 5G

همانطور که در تصاویر مفهومی مبتنی بر دستگاه واقعی مشاهده می گردد، طراحی POCO M4 Pro 5G شبیه به گوشی ردمی نوت 11 است که در جلو، از یک صفحه نمایش حفره دار برای دوربین سلفی و در عقب از یک سیستم دوربین دوگانه بهره می برد. مانند POCO M3 Pro 5G، واحد دوربین این گوشی نو نیز در یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته است که نشان POCO در مقدار بزرگ در سمت راست دیده می گردد.

مشخصات POCO M4 Pro 5G

گوشی هوشمند POCO M4 Pro 5G دارای یک پنل 6.6 اینچی IPS LCD است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می دهد. چیپست Dimensity 810 در زیر کاپوت این دستگاه وجود دارد و نشریه ویتنامی نیز فاش نموده که این گوشی در سه نسخه 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

همانگونه که اشاره شد این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو دارد و تنظیمات دوربین پشتی آن نیز دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک فلاش LED و یک آرم هوش مصنوعی است. به گزارش خبرنگاران، POCO M4 Pro 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید و احتمالاً با اندروید 11 مبتنی بر MIUI 12.5 از پیش نصب شده اجرا می گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2142

به "افشای اولین تصاویر گوشی پوکو M4 Pro 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اولین تصاویر گوشی پوکو M4 Pro 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید