تور ارزان ایتالیا: ایتالیا، سیسیلی را برای نبرد با مقدونیه انتخاب کرد

به گزارش کالارنا، فدراسیون فوتبال ایتالیا جزیره جنوبی این کشور را به عنوان محل برگزاری نبرد ملی پوشان این کشور با مقدونیه شمالی در پلی آف جام جهانی 2022 اعلام نمود.

تور ارزان ایتالیا: ایتالیا، سیسیلی را برای نبرد با مقدونیه انتخاب کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، اولین بازی ملی پوشان فوتبال ایتالیا در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 در شهر پالرمو مرکز جزیره سیسیلی در جنوب ایتالیا برگزار خواهد شد.

ایتالیایی ها که در آخرین شب از بازی های مرحله انتخابی شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست دادند، در مرحله پلی آف ابتدا باید در خانه برابر مقدونیه به میدان بروند و پس از آن میهمان نبرد تیم های ملی ترکیه و پرتغال خواهند بود.

اولین بازی آتزوری روزی 24 مارس سال 2022 در استادیو باربرای شهر پالرمو برگزار می گردد. گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این خصوص گفت: انتخاب پالرمو به عنوان محل برگزاری بازی با مشورت روبرتو مانچینی صورت گرفت تا از بر هم خوردن تمرکز اعضای تیم به خاطر مسائل مرتبط با یورو جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2252

به "تور ارزان ایتالیا: ایتالیا، سیسیلی را برای نبرد با مقدونیه انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ایتالیا، سیسیلی را برای نبرد با مقدونیه انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید