ایلان ماسک: وانت الکتریکی تسلا تا آبان سال جاری وارد بازار می گردد

به گزارش کالارنا، ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت تسلا اعلام نموده که وانت الکتریکی تسلا تا آبان ماه امسال وارد بازار خودرو می گردد. این خبر در شرایطی منتشر می گردد که بسیاری از افراد منتظر رونمایی از این وانت بودند.

ایلان ماسک: وانت الکتریکی تسلا تا آبان سال جاری وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، براساس توئیتی از مدیر عامل شرکت تسلا ، کامیون وانت تسلا ، که توسط ایلان ماسک به عنوان جالبترین اتومبیلی که من تاکنون دیده ام توصیف شده است ، در آستانه ورود به بازار است.

انتظار می رفت این کامیون برقی که با الهام از داستان های علمی ساخته شده است تا تابستان وارد بازار گردد اما اکنون معین شده این کامیون تا پاییز وارد بازار می گردد. مدتی پیش نیز ایلان ماسک در قالب توییت هایی از این کامیون تعریف کرد برای مثال می گفت: این کامیون درست نماینده فضای سایبری نسل آینده است. این بسیار جذاب و حیرت انگیز خواهد بود.

وانت تسلا با رقابت جدی روبرو خواهد شد. چرا که فورد مدتی است روی وانت برقی F-150 کار می نماید و احتمالا از سال 2020 در دسترس است. در ماه آوریل نیز جنرال موتورز برنامه ریزی کرد که یک وانت برقی را وارد بازار کند و بنابراین میدان رقابت پر شده از شرکت هایی که طرح هایی جدی دارند. بر این اساس کار وانت تسلا برای دور زدن رقبا باید عالی باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 661

به "ایلان ماسک: وانت الکتریکی تسلا تا آبان سال جاری وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: وانت الکتریکی تسلا تا آبان سال جاری وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید