برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای سال 93 اعلام شد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهارداشت: این فدراسیون همچون سال های گذشته هدفی جز ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش ندارد و در این میان طبیعی است با توجه به اینکه اواخر شهریورماه بازی های آسیایی اینچئون را در پیش داریم، نگاه ویژه ای به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به ملی پوشان کشورمان خواهیم داشت تا همچون بازی های آسیایی 2010 گوانگ جو ، سهم قابل توجهی در موفقیت ورزش کشورمان در مهمترین رویداد قاره داشته باشیم.

برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای سال 93 اعلام شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به ارائه خدماتی چون مشاوره ضد دوپینگ، مشاوره روانشناسی، تعذیه و پیکرسنجی، ارتوپدی، قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی و... از سوی این فدراسیون توضیح داد: ورزشکاران سراسر کشور همچون سال های گذشته می توانند با تهیه کارت کمیته خدمات درمانی که با مبلغ ناچیزی در هیات های پزشکی ورزشی، باشگاه های و اماکن ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ارائه می گردد، از این خدمات بهره مند شوند. البته بدیهی است که برای دریافت حداکثر خدمات فدراسیون، بهترین زمان برای عضویت در کمیته خدمات درمانی روزهای آغازین سال است و ورزشکاران نباید این فرصت را از دست بدهند.

وی با اشاره به بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اجباری بودن عضویت ورزشکاران سراسر کشور در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین پوشش پزشکی تمامی رویدادهای ورزشی سراسر کشور یادآور شد: خوشحالم که اعلام کنم از این حیث فدراسیون این ظرفیت را دارد که به بهترین شکل ممکن انتظارات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برآورده کند.

لطفعلی پورکاظمی ضمن تبریک موفقیت تیم های ملی کشتی، ووشو ، تکواندو و هاکی در روزهای گذشته اظهار امیدواری کرد که مجموعه ورزش کشور در سال جدید در میادین بین المللی همچنان پرافتخار ظاهر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 685

به "برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای سال 93 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای سال 93 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید