در پی بازیکنان غیربومی باکیفیت برای پیغام مشهد هستیم

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتبال پیغام توس خراسان گفت: 70 درصد شاکله تیم بسته شده و در هفته های به جامانده تا آغاز مسابقات، سایر نفرات لازم را جذب خواهیم کرد.

در پی بازیکنان غیربومی باکیفیت برای پیغام مشهد هستیم

محمد بابایی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد آمادگی تیمش برای حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور اظهار کرد: بعد از تمرینات خوبی که در مشهد داشتیم، در فاز اول آماده سازی یک اردوی 3 روزه در بجنورد برپا کردیم و دو بازی تدارکاتی هم در این شهر برگزار کردیم. تقریبا می توان گفت 70 درصد تیم تشکیل شده و 30 درصد دیگر را هم با جذب نفرات غیربومی در روزهای آینده تکمیل خواهیم کرد. در اغلب پست ها بازیکنان مورد نظر خودمان را جذب کردیم و بیشتر در پی تکمیل نفرات مورد نظر در کانال وسط تیم هستیم.

وی در مورد برنامه های آینده این تیم تا آغاز مسابقات تشریح کرد: در اواخر مهرماه اردوی دوم خود را در شمال کشور برگزار می کنیم. این اردو 10 الی 14 روز خواهد بود و پس از آن شاکله اصلی و نهایی تیم تشکیل خواهدشد.

بابایی درخصوص جذب بازیکنان نو هم اسم کرد: همه بازیکنان مشهدی و خراسانی را در این مدت زیر نظر داشتیم و بازیکنان بومی که توانمندی لازم را داشتند، جذب کردیم. در روزهای آینده مذاکرات خودمان را با گزینه های غیر بومی جدی تر می کنیم تا اردوی دوم در شمال کشور را با تمام نفرات برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2082

به "در پی بازیکنان غیربومی باکیفیت برای پیغام مشهد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی بازیکنان غیربومی باکیفیت برای پیغام مشهد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید