اعلام مکان و زمان دقیق برگزاری بازی محبت آمیز ایران - کره جنوبی

به گزارش کالارنا، جزئیات دقیق از دیدار محبت آمیز تیم ملی کشورمان با کره جنوبی به طور رسمی اعلام شد.

اعلام مکان و زمان دقیق برگزاری بازی محبت آمیز ایران - کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال این کشور که راهنمایی آن برعهده پائولو بنتو پرتغالی است، در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) در استادیوم بوسان اِیژین مِین واقع در شهر بوسان در دیداری محبت آمیز پذیرای استرالیا خواهد بود و چهار روز بعد از آن (21 خرداد) هم در دیدار محبت آمیز دیگری از ساعت 20 به وقت محلی (15:30 به وقت تهران) در استادیوم جام دنیای واقع در شهر سئول از ایران میزبانی خواهد نمود.

آخرین باری که تیم های کره جنوبی و ایران مقابل هم قرار گرفتند به ماه آگوست 2017 بازمی شود که دو تیم در مرحله انتخابی جام دنیای 2018 روسیه به تساوی بدون گل رضایت دادند. پیش از این بازی، تیم ملی کشورمان چهار پیروزی متوالی یک بر صفر را مقابل جنگجویان تائگوک (لقب تیم ملی کره) تجربه نموده بود.

کره جنوبی تا کنون 30 بار با ایران مصاف نموده که حاصل آن 9 پیروزی، هشت تساوی و 13 شکست بوده است. آخرین پیروزی کره جنوبی مقابل ایران هم به ماه ژانویه 2011 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا بازمی شود.

ایران در حال حاضر در رده بیست ویکم رده بندی تیم های ملی فوتبال دنیا از دید فیفا واقع شده است که از این حیث 16 پله بالاتر از کره جنوبی و 20 پله بالاتر از استرالیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 513

به "اعلام مکان و زمان دقیق برگزاری بازی محبت آمیز ایران - کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مکان و زمان دقیق برگزاری بازی محبت آمیز ایران - کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید