بازسازی ساختمان: تصویب 70 میلیارد ریال برای بازسازی زیرساخت های گردشگری دنا

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن 70 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زیرساخت های گردشگری شهرستان دنا که براثر زلزله تخریب شده بود، اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: تصویب 70 میلیارد ریال برای بازسازی زیرساخت های گردشگری دنا

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی استان به بازسازی زیرساخت های گردشگری شهرستان دنا تخصیص داده شده است.

مجید صفایی اضافه نمود: تا به امروز 35 میلیارد ریال از این اعتبار به این اداره کل تخصیص یافته است که به زودی عملیات بازسازی در زیرساخت های گردشگری شروع می گردد.

وی اعلام کرد: با بازسازی زیرساخت های گردشگری در منطقه ها شهری و روستایی شهرستان دنا شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری در این شهرستان خواهیم بود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر، ساعت 22 و 5 دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند که تعدادی از زیرساخت های گردشگری بر اثر این زلزله دچار خسارت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2137

به "بازسازی ساختمان: تصویب 70 میلیارد ریال برای بازسازی زیرساخت های گردشگری دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: تصویب 70 میلیارد ریال برای بازسازی زیرساخت های گردشگری دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید