تعبیر خواب شکلات - خوردن شکلات و کاکائو در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش کالارنا، با تعبیر خواب شکلات، تعبیر خواب شکلات خوردن، تعبیر خواب هدیه دادن شکلات، تعبیر خواب شکلات دریافت از دیگران، تعبیر خواب شکلات نذری و تعبیر خواب انواع شکلات (کاکائو، شکلات بستنی، شکلات سفید و...) همراه ما باشید.

تعبیر خواب شکلات - خوردن شکلات و کاکائو در خواب چه تعبیری دارد؟

سرویس سرگرمی - به گفته فروید، شخصیت انسان کوه یخی است که قسمت خودآگاه، تنها نوک آن به حساب می آید و بقیه اش ناخودآگاه است. قسمت عمده ای از ناخودآگاه، در خواب هوشیار می گردد که معمولا روانشناسان برای حل مسائل روحی به آنالیز خواب ها می پردازند. با آنالیز روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب ها به این موضوع پرداخته است.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

شکلات از خوراکی هایی است که امروزه در طعم ها و مزه های مختلفی فراوری می گردد از شکلات های بسیار تلخ گرفته تا شکلات های سفید. دیدن شکلات در خواب را می توان از دو دیدگاه غربی و اسلامی تحلیل کرد که بیننده خواب باید از این مصداق ها برای تعبیر خواب مربوط به خود استفاده کند. تمام اجزای دیده شده در رویا مانند یک پازل می توانند مجموعه ای را کامل نمایند. بنابراین مهم است که بدانید شکلات، کاکائو، خوردن، پخش کردن و ... در کجای رویای شما قرار گرفته است.

تعبیر خواب شکلات

معبرین غربی:

  • معبرین غربی دیدن شکلات در خواب را سمبل افراط و احساس مقصر بودن در رابطه با زیاد خوردن می دانند البته بعضی دیگر شکلات را در ارتباط با هوای نفس و یا جشن هایی مانند ولنتاین دانسته اند.
  • این گونه خواب ها می توانند احتیاج شما به خوشحالی های کوچک را در زندگیتان نشان دهند. احتیاج به دادن پاداشی به خودتان برای رسیدن به هدف هایتان به صورت شکلات در رؤیا نمایش داده می گردد.
  • در بعضی مواقع شکلات رویداد مهمی در زندگی را نشان می دهد که به صورت کلی بر زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می نماید. شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمگین می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می گردد. دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه دریافت نیز همین تعبیر را دارد

برایت می گوید: اگر در خواب ببینید که به شما شکلات مى دهند، به این معنا است که دوست خوبى پیدا می کنید. خوردن شکلات در خواب، بیانگر موفقیت است.

آنلی بیتون می گوید: دیدن شکلات در خواب، نشانه آن است که برای اقوام خود ثروتی گرد می آورید.

تعبیر خواب شکلات خوردن

معبرین غربی گویند: خوردن شکلات در خواب به این معناست که در حال پذیرش احساسات و تمایلات جنسی خود هستید.

تعبیر خواب شکلات دریافت از دیگران

معبرین غربی گویند: دریافت شکلات در خواب بهره مندی از یاری یا محبتی از طرف دیگران را نشان می دهد. فردی که در خواب به شما شکلات می دهد را در نظر بگیرید تا بعضی از سرنخ ها را دریافت کنید.

تعبیر خواب هدیه دادن شکلات

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تأسف می برید و سبب ناراحتی او می شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می نماید و میزان اندوه و تأسف بر شادی و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

تعبیر خواب شکلات نذری

نذری دادن به معنای دیدن همه افراد به یک چشم است. یعنی شما تفاوتی برای شخصی که در اطرافتان است قائل نشده و بخشندگی خود را به طور یکسان بین همه پخش خواهید کرد. اینکه در لحظه پخش نذری شکلات، احساسات خود و حالات طرف مقابل چگونه است در تعبیر خواب شکلات نذری بسیار پر اهمیت است.

تعبیر خواب انواع شکلات

معبرین غربی گویند:

  • اگر در خواب شکلات سفید خوردید نشانه سادگی و رضایت به حداقل ها در زندگیست. (به دلیل عدم وجود کاکائو)
  • اگر در خواب شکلات سیاه خوردید اشاره به انجام دادن گناهی است که از آن لذت می برید.
  • اگر شکلات بستنی داشته و به همراه آن وانیل و توت فرنگی هم خوردید شما احساس می کنید آرزوهایتان تحقق نیافته اند و همیشه این جمله را می گویید که من هر چه را که خواسته ام نمی توانم بدست بیاورم.
  • خوردن هات چاکلت در خواب نماد گرمی، قناعت و عشق است.

آنلی بیتون می گوید:

  • دیدن شیرینی شکلاتی در خواب، دلالت بر یافتن دوستان و سرگرمی های مطلوب دارد.
  • اگر خواب ببینید شکلاتی ترش می خورید، دلالت بر بیماری و ناامیدی های پیاپی دارد.
  • اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می نوشید، نشانه آن است که پس از دگرگونی های نامطلوب به هدف خود می رسید.

منابع:

مجله اینترنتی خبرنگاران

www.dreamscloud.com

منبع: setare.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1545

به "تعبیر خواب شکلات - خوردن شکلات و کاکائو در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب شکلات - خوردن شکلات و کاکائو در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید