تمرکز بازیکنان پرسپولیس بالا برود قهرمانی تکرار می شود

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیسی ها برای تکرار قهرمانی نیاز به بالا بردن تمرکز و هماهنگی تیمی دارند.

تمرکز بازیکنان پرسپولیس بالا برود قهرمانی تکرار می شود

حسین عبدی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس در هفته اول رقابت های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس بد بازی را شروع کرد اما خوب تمام کرد. تیم در نیمه اول خیلی ضعیف ظاهر شد و در مقابل حریف ، خوب بازی را شروع کرد. البته عملکرد ضعیف پرسپولیس تا حدودی هم به بازی قبل مقابل الهلال برمی شود و شاید به این خاطر بود که نتوانست در نیمه اول خوب ظاهر شود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط فرق کرد و تیم پرسپولیس راحت تر بازی کرد و تحت فشار قرار نگرفت. در این نیمه شرایط کاملا عوض شد؛ فولاد با استرس بازی را ادامه داد و پس از گل دوم پرسپولیس دستپاچه شد. این استرس باعث شد تا آنها فکر کنند بازی را از دست داده اند و همین موضوع باعث شد پرسپولیس گل سوم را هم به ثمر برساند. این برد بعد از شکست پرسپولیس مقابل الهلال به دست آمد و با توجه به این شرایط فکر می کنم تیم شروع خوبی داشت.

عبدی در پاسخ به این سوال که بازیکنان پرسپولیس برابر فولاد چه نقاط ضعفی داشتند، گفت: هنوز شروع فصل است و بازیکنان به مرحله آمادگی کامل نرسیدند، با توجه به این شرایط طبیعی است که نقاط ضعفی وجود داشته باشد. شاید اولین چیزی که به چشم می آید، عدم هماهنگی بازیکنان است. به نظرم پرسپولیس باید بهتر کار کند؛ همه تیم ها پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده اند، بنابراین کار آنها سخت تر می شود و بازیکنان در هر مسابقه باید به میزان دو بازی موقعیت ایجاد کنند تا بتواند پیروزی های متعددی نصیبشان بشود.

کارشناس پرسپولیس همچنین در مورد عملکرد بلزیکنان تازه وارد پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم اصلی ترین چیزی که به چشم می آمد ناهماهنگی بازیکنان بود که امیدوارم در مسابقات بعدی این ناهماهنگی به چشم نیاید. بازیکنان تازه مطابق انتظار ظاهر نشدند و کاملا ناهماهنگی آنها محسوس بود. این بازیکنان باید با تیم به هماهنگی برسند و در مسابقات بعدی خودی نشان بدهند.

وی شانس قهرمانی مجدد پرسپولیس در این فصل از رقابت ها را به مقدار آمادگی این تیم ربط می دهد و در این باره تاکید می کند: این موضوع به مقدار آمادگی پرسپولیس برمی شود، اگر تیم بتواند در دیدارهای نخست هماهنگ باشد و امتیازهای لازم را جمع کند مثل سال های گذشته شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار بالاست، اما اگر فرایند آمادگی تیم کند پیش برود و در هفته های نخست مسابقات لیگ نتواند امتیازهای لازم را جمع کند شانس قهرمانی هم از آن ها دور می شود؛ بنابراین نیاز است پرسپولیس در پنج بازی ابتدای خود با تمرکز بالایی به میدان بیاید تا امتیازهای لازم را جمع کند.نباید فراموش کنیم این تیم قهرمان بلامنازع پنج دوره رقابت های لیگ برتر بوده بنابراین از تجریه کافی برخوردار بوده و می تواند در این دوره از رقابت ها هم این قهرمانی را تکرار کند به شرط اینکه با تمرکز بالا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2134

به "تمرکز بازیکنان پرسپولیس بالا برود قهرمانی تکرار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز بازیکنان پرسپولیس بالا برود قهرمانی تکرار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید