هیچ بازیکنی به صورت قطعی مدنظر یحیی نیست؛ پرونده جذب بازیکن خارجی فعلا بسته شد

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی فعلا گزینه ای برای انتقال به پرسپولیس زیر نظر ندارد.

هیچ بازیکنی به صورت قطعی مدنظر یحیی نیست؛ پرونده جذب بازیکن خارجی فعلا بسته شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در پنجره زمستانی در پی جذب مهاجم بود و در این راه یحیی گل محمدی چند گزینه را زیر نظر گرفت که مذاکرات تا مراحل نهایی نیز پیش رفت اما در آخرین لحظات حضور هرکدام از این نفرات در پرسپولیس منتفی شد. اگرچه پرسپولیس در تمام نقاط زمین مهره های کارآمدی داشته و یکی از تیم های خوب و پرمهره فوتبال ایران محسوب می گردد اما طی روزهای اخیر حساسیت خاصی برای جذب مهاجم بین طرفداران این تیم ایجاد شده است.

این درحالی است که خلاف طرفداران پرسپولیس، یحیی گل محمدی هیچ عجله ای برای جذب مهاجم ندارد و تمام تلاشش را به کار گرفته تا تنها سهمیه آزاد تیم را به مهاجمی اختصاص دهد که بتواند باری از روی دوش او بردارد. مهاجمی بلند قامت با قدرت بدنی بالا و قدرت هوازی فوق العاده که در طول 90 دقیقه بی امان دوندگی نموده و از تک موقعیت ها نیز برترین بهره را ببرد.

از این رو جذب مهاجمی با این خصوصیات در این مقطع از فصل کار راحتی نیست و یحیی هم دوست ندارد با جذب شتاب زده بازیکنی، در ادامه راه انتقادها را به جان بخرد. برهمین اساس خبردار شدیم پس از منتفی شدن گزینه هایی که طی چند روز اخیر معرفی شدند، یحیی فعلا گزینه خاصی ندارد و قرار نیست طی روزهای آینده انتقالی به پرسپولیس صورت بگیرد. حالا باید درنهایت آیا مهاجمی می تواند نظر سرمربی سخت گیر پرسپولیس را جذب کند یا نه.

یحیی گل محمدی بازیکنان خارجی زیادی را زیر نظر گرفت ولی در نهایت هیچکدام با پرسپولیس قرارداد نبستند. چهل بازیکن خارجی زیر نظر یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس قرار گرفته بودند. همان طور که روز قبل در طرفداری نوشتیم، پس از منتفی شدن چند بازیکن از حضور در ایران و انتقال به پرسپولیس فعلا هیچ بازیکنی به صورت قطعی مدنظر یحیی نیست و سرمربی پرسپولیس در حال حاضر هیچ گزینه دیگری را به باشگاه معرفی ننموده است.

خبرهای موثق دریافتی از کادرفنی پرسپولیس حکایت از آن دارد گل محمدی و دستیارانش بیش از 40 بازیکن خارجی را در این مدت مورد آنالیز قرار داده اند و درنهایت همین چند نفری که قرار بود به تهران سفر نمایند انتخاب شدند که البته توافق نهایی با هیچکدام از این بازیکنان صورت نگرفت. برهمین اساس و با توجه به این که در این مقطع از سال گزینه مناسب دیگری با استانداردهای فنی یحیی گل محمدی به عنوان فرد اول تصمیمات کادرفنی پرسپولیس در بازار وجود ندارد، پرونده جذب بازیکن خارجی فعلا بسته شده است.

رضا قوچان نژاد در رادار پرسپولیس قرار نگرفته است. قرار نیست رضا قوچان نژاد به پرسپولیس بپیوندد. چند روزی است بعضی اخبار حکایت از مذاکراه پرسپولیس با رضا قوچان نژاد بازیکن اسبق تیم ملی را می دهد. این اخبار در حالی منتشر می گردد که حتی گفته می گردد که این بازیکن به خواسته اقتصادی این باشگاه پاسخ منفی داده است. همه این هیاهوی خبری هم در حالی است که قوچان نژاد نزدیک به یک سال است که در هیچ تیم باشگاهی نبوده و اینک در آمریکا اقامت دارد.

آخرین بازی این بازیکن در تاریخ 26 اردیبهشت 1400 با پیراهن تیم زووله در مقابل خرونینخن بوده و او دیگر در هیچ تیم دیگری فعالیت ننموده است. پیگیری ها نشان می دهد نه باشگاه پرسپولیس در این مدت مذاکراتی با این بازیکن داشته و نه یحیی گل محمدی نظری روی این بازیکن دارد. مدتی قبل هم بحث حضور قوچان نژاد در جمع سرخپوشان مطرح شده بود اما همان زمان هم یحیی گل محمدی نظری برای جذب این بازیکن نداشت.

گل محمدی و شاگردانش پس از بازگشت از آسیا و در آغاز لیگ بیست و یکم بعد از برد مقابل فولاد در اهواز و نساجی در تهران مقابل آلومینیوم در اراک بازی را واگذار کردند و در هفته های چهارم و پنجم نیز با گل گهر و مس رفسنجان به مساوی رسیدند. به گونه ای که سرخ ها در سرانجام هفته پنجم و با کسب دو پیروزی، یک شکست و دو مساوی تنها 8 امتیاز کسب نموده و از 15 امتیاز ممکن 7 امتیاز از دست دادند.

اما در دور برگشت اوضاع کاملا متفاوت بوده و پرسپولیس با کسب سه پیروزی از سه بازی اجرا شده در دور برگشت تمام امتیازات ممکن را گرفته و 9 امتیاز دشت نموده است. یعنی یک امتیاز بیشتر از هفته پنجم در نیم فصل اول. حالا باید منتظر بود و دید این عملکرد مناسب در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت یا نه. گل محمدی و شاگردانش در دو هفته پیش رو دو بازی سخت و سنگین با تیم های گل گهر و مس رفسنجان دارند، دو تیمی که می توانند سرنوشت قهرمانی در لیگ بیست و یکم را معین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2301

به "هیچ بازیکنی به صورت قطعی مدنظر یحیی نیست؛ پرونده جذب بازیکن خارجی فعلا بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بازیکنی به صورت قطعی مدنظر یحیی نیست؛ پرونده جذب بازیکن خارجی فعلا بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید