توان یابان به موزه ایران باستان می فرایند

به گزارش کالارنا، مدیرعامل انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس از برگزاری پاراتور موزه گردی معلولان تهران از موزه ایران باستان به بهانه روز جهانی معلولان خبر داد.

توان یابان به موزه ایران باستان می فرایند

خبرنگاران/ فاطمه عسگری ­نیا: محمداسماعیل شیخ­قرایی با اعلام این خبر در گفت­وگو با خبرنگاران محله اضافه نمود: موزه ایران باستان یکی از موزه های مناسب سازی ویژه معلولان است و ایکوم به بهانه روز جهانی معلولان برای ارزیابی اقدامات اجرا شده و مناسب سازی فضای این موزه از معلولان پایتخت دعوت کرده تا ضمن بازدید از این موزه، نظرات خود را درباره این مناسب سازی اعلام کنند.

او یادآور شد: پاراتور موزه گردی از موزه ایران باستان واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مجموعه تاریخی باغ ملی، نبش خیابان پروفسور رولن و خیابان سی­تیر، روز چهارشنبه 13 آذرماه، با حضور جامعه معلولان راس ساعت 14 برگزار می­ شود.

او ادامه داد: مشاوره با جامعه معلولان در راستای اجرای پروژه های مناسب­ سازی یکی از الزامات کاری مدیران شهری باید باشد زیرا معلولان می ­توانند با نظرات تخصصی و کارشناسی خود از هدر رفت هزینه ­ها جلوگیری کنند.

مدیرعامل انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس با اشاره به مشاوره مسئولان موزه دفاع مقدس با جامعه معلولان در مناسب سازی فضای این موزه گفت: در یک بازدید 3 ساعته از محوطه مناسب­ سازی در باغ موزه دفاع مقدس، نقاط قوت و ضعف پروژه از زبان معلولان مطرح شد و خوشبختانه هم­ اکنون شاهد انجام اقدامات اصلاحی در این مجموعه هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 917

به "توان یابان به موزه ایران باستان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توان یابان به موزه ایران باستان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید