توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود

به گزارش کالارنا، توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است حضور کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی در منچستریونایتد خواهد گذاشت.

توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی که پیش بینی می گردد یکی از مدعیان اصلی کسب اسم قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باشد، فردا شب در چارچوب هفته چهارم این مسابقات به مصاف استون ویلا خواهد رفت. دیداری که در استمفوردبریج برگزار خواهد شد و شاگردان توماس توخل احتمالاً کار سختی پیش رو خواهند داشت.

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیش از این بازی گفت: امروز اولین روزی بود که همه برگشتند و ما خوشحالیم که تیم به کار خود ادامه می دهد. در خصوص مصدومان ما دو بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت. انگولو کانته هنوز کمی درد دارد و کریستین پولیسیچ هم دیروز با عصا به تمرین آمد و از ناحیه مچ پا مصدوم است. لوکاکو دو روز پیش برگشت و دیروز با ما تمرین کرد و به نظر نمی رسد که مسئله ای داشته باشد.

جذب سائول نیگز: ما کم کم با یکدیگر آشنا می شویم. جام باشگاه های دنیا در ماه دسامبر برگزار می گردد و هیچ کس نمی داند که چند بازی در آن وجود خواهد داشت بنابراین اگر در آن موقع یک مصدوم یا محروم داشته باشیم برای مان مشکل ایجاد خواهد شد بنابراین ما در پی ما جایگزین بودیم و سائول هم سالها در رادار چلسی قرار داشت. من در باشگاه های دیگر هم که بودم برای جذب او کوشش کردم. بنابراین وقتی فرصت جذب قرضی او وجود داشت هیجان زده شدیم. با وجود او می توانیم به جورجینیو و کانته بیشتر استراحت بدهیم.

انتقال رونالدو به منچستر یونایتد: آنها یک تیم فوق العاده هستند که فصل گذشته بازی کردن برابرشان و شکست دادن آنها بسیار سخت بود. یونایتد نزدیک به کسب یک جام اروپایی بود و در لیگ برتر هم دوم شد بنابراین آنها قبل از آمدن رونالدو هم تیم قوی بودند. من فکر می کنم او تأثیر زیادی خواهد گذاشت. او یک قهرمان واقعی است و در هر سطحی این ثابت نموده است. از قلم نیاندازید او هر روز روی تیم تأثیر می گذارد و این فقط به گل و پاس گل مربوط نیست.

عملکرد تیمو ورنر در تیم ملی: تیمو دوست دارد در کنار یک مرجع بازی کند و روملو لوکاکو مرجع ماست. مهمترین چیز این است که او اعتماد به نفس و شادی خود را بازیابی کند. بازیکنان وظیفه دارند موضع گیری نمایند و برای موقعیت شان بجنگند.خوشحالیم که او گل زد و بازی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2056

به "توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: یونایتد قبل از رونالدو هم قوی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید