فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - مهاجم باتجربه که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را هم دارد به زودی راهی تهران خواهد شد تا قرارداد رسمی خود را امضا کند.

فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد

استقلال که پیش از فصل به نظر می رسید به جدایی ستارههایی مانند شیخ دیاباته و مهدی قایدی، در لیگ برتر بیست و یکم با مشکل روبرو گردد، حالا در آستانه تبدیل شدن به تیم کهکشانی این فصل لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

پس از اینکه کوین یامگا مدافع باتکنیک فرانسوی با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد، حدس ها درباره دومین خرید بزرگ این تیم از فوتبال اروپا آغاز شد و دقایقی قبل رسانه های معتبر یونانی با انتشار مصاحبه ای از یانیس آناستاسیو سرمربی تیم پانه تولیکوس رسما از حضور یک بازیکن تازه در استقلال خبر دادند. سرمربی این تیم یونانی در بخشی از مصاحبه خود تایید کرده که دوران حضور رودی ژستد در این تیم به خاتمه رسیده و این بازیکن با درخواست خودش راهی ایران خواهد شد تا با استقلال قرارداد امضا کند.

رودی ژستد 33 ساله و فرانسوی که اصالتش به کشور بنین برمی گردد و پست تخصصی اش مهاجم هدف است، در کارنامه خود سابقه بازی برای تیم های متس، کانس، کاردیف، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن سیتی و پانه تولیکوس را دارد و در 317 بازی برای این تیم ها 71 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2130

به "فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوری؛ حضور ستاره فرانسوی در استقلال تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید