کونته: شکست دادن یوونتوس باید به ما این باور را بدهد که در راستا درست هستیم

به گزارش کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی ایتالیایی اینتر از عملکرد شاگردانش در مقابل یوونتوس کاملا راضی است.

کونته: شکست دادن یوونتوس باید به ما این باور را بدهد که در راستا درست هستیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، کونته پس از شکست دادن یوونتوس به اسکای ایتالیا گفت:

برای پیروز شدن در برابر تیمی مثل یوونتوس که در ایتالیا یک معیار سنجش است، باید یک بازی بدون نقص انجام دهید. خوب آماده شده بودیم و بازی واقعا خوبی را انجام دادیم و عملکرد شاگردانم عالی بود. نتیجه دادن کارهایی که فکر می کردیم به یوونتوس آسیب می رسانند را امشب دیدیم و این راضی کننده که می بینیم استراتژی درستی داشته ایم. بچه ها در انجام دادن آنچه که رویش کار کرده بودیم خوب بودند و برای آنها خوشحالم. چنین پیروزی هایی به شما اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود بفهمید جهتتان درست است؛ جهتی که نتایج مهمی به همراه دارد و در فصل گذشته نیز ثمرات آن را دیده بودیم. یووه برای 9 سال بر سری آ سلطه داشته و هم به عنوان یک تیم و هم به عنوان یک باشگاه فوق العاده کار کرده بنابراین این تیم یک نقطه مرجع برای ما بود. فاصله و شکاف بین آنها و سایر تیم ها در ایتالیا هنوز وجود دارد اما بسیاری از تیم ها مثل ما در تلاشند تا آن را کاهش دهند.

اسکودتو؟

ما اعتبار خود را نشان دادیم و پس از یک سال و نیم کار در اینتر، این موضوع بیشتر از موارد دیگر باعث رضایت من می شود. شما می توانید کار ما در یک سال و نیم اخیر را ببینید، حتی اگر برخی آن را نمی بینند یا نمی خواهند آن را ببینند. اینتر اعتبار خود را در سطح بین المللی دوباره به دست آورده زیرا به فینال لیگ اروپا رسیده است. دیدارهایی مثل بازی امشب، بازی هایی است که شما برای پیروزی باید خشمگین شوید، مثل کاری که بازیکنان یوونتوس سال قبل انجام دادند.

حذف از لیگ قهرمانان که بابت آن متاسفم، زخمی است که همچنان بهبود پیدا نکرده است. این زخم باید ما را بسوزاند و باعث شود به واکنش های مثبت ادامه دهیم. ما باید کار کنیم تا مطمئن شویم چنین اشتباهاتی دیگر تکرار نشوند.

شایعات فروش اینتر؟

اگر بگویم ما به این موضوع اهمیتی نمی دهیم دروغ نگفته ام. اما من با بازیکنانم در مورد موظف بودن به ادامه کار واضح حرف زدم. باید بهترین هایمان را برای تیم بگذاریم و کاری کنیم طرفدارانمان به ما افتخار کنند. امیدوارم که این شرایط به بهترین شکل حل شود. قبلاً در ماه آگوست از مسائل مطلع شده بودم و هنوز هم این مسائل وجود دارد. امیدوارم که همه چیز به گونه ای پیش برود که به نفع باشگاه و تیم باشد.

موقعیت سوزی بازیکنان اینتر؟ یک چیز ثابت در مورد اینتر این است که ما موقعیت های زیادی خلق می کنیم. ما اغلب بازیکنان زیادی را در محوطه جریمه داریم؛ از وینگ بک ها گرفته تا مدافعان. بنابراین از آنجا که تمام بازیکنان ما می توانند در گلزنی مشارکت کنند نگران گلزنی نیستم. ما در هر بازی قادریم موقعیت بسازیم اما هنوز در مقابل دروازه رقبا زهردار نیستیم و معمولا برای گلزنی به سه یا چهار موقعیت احتیاج داریم. امروز نتوانستیم از طریق مهاجمان خود به گل برسیم. لوکاکو و به ویژه لائوتارو فرصت های داشتند اما من فکر می کنم از روی بدشانسی به هدر رفت.

خاتمه عصر یووه که کونته 10 سال پیش زمینه ساز آن شده بود؟

اگر نوسازی و نوآوری نکنید، دوره ها به خاتمه می رسند اما یووه در طول سال های اخیر با حفظ اسکلت اصلی تیمش مانند کیه لینی، بونوچی و بوفون که تجربه و احساس تعلق را تضمین می کنند، بسیار خوب عمل کرده است. یوونتوس به تنهایی در این فصل با اضافه کردن موراتا، کولوسفسکی، مک کنی و کیه زا، بدون اشاره به نام آرتور ملو، کار خوب و مهمی انجام داد. این بدان معناست که یک چشم انداز در این باشگاه وجود دارد و افرادی هستند که می دانند چه کاری انجام می دهند و می بینند چه کارهایی باید سریعتر انجام شود. این باورنکردنی است که یووه 9 سال بر ایتالیا سلطه داشته و می خواهد برای دهمین سال این سلطه را حفظ کند. اما همانطور که گفتم شکاف بین آنها و سایر تیم ها همچنان وجود دارد. من برای یوونتوس نهایت احترام را قائلم، زیرا آنها کاملاً مستحق تمام این موفقیت ها بوده اند. این تازه شروع کار اینتر است، اما شکست دادن یوونتوس با چنین قهرمانان بزرگی از جمله کریستیانو رونالدو، باید این باور را به ما بدهد که در جهت درست قرار داریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1707

به "کونته: شکست دادن یوونتوس باید به ما این باور را بدهد که در راستا درست هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: شکست دادن یوونتوس باید به ما این باور را بدهد که در راستا درست هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید