توزیع نهال بین شهروندان تهرانی از طریق سامانه 137

به گزارش کالارنا، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از توزیع نهال و گونه های گیاهی به شهروندان از ابتدای دی ماه امسال خبر داد.

توزیع نهال بین شهروندان تهرانی از طریق سامانه 137

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علی محمد مختاری همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی تهران با اشاره به اینکه 2 هزار و 352 بوستان منطقه ای در تهران وجود دارد، اظهار کرد: در طی سالیان گذشته 127 بوستان مناسب سازی شده بود و در این دوره نیز 58 بوستان به صورت کامل مناسب سازی شده است و 53 بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می شود.

او با اشاره به سرانه فضای تهران گفت: سرانه فضای سبز در بخش درون شهری 16 متر است و در برنامه ما این است تا توزیع عادلانه فضای سبز را در منطقه ها داشته باشیم.

افزایش سرانه فضای سبز

مختاری شرح داد: در پی این هستیم تا سرانه فضای سبز را حداقل یک متر افزایش دهیم و در دو بوستان مناسب سازی شده در دو منطقه 17 و 10 حدود 150 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اظهار کرد: بیش از 32 پروژه کلان در دستور کار واقع شده است و تعدادی از آنها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و براساس برنامه ریزی اجرا شده تا پایان سال 1500 هکتار یه کمربند سبز تهران اضافه کرد خواهد شد.

مختاری از توزیع نهال در شهر تهران خبر داد و گفت: از ابتدای دی ماه نهال و گونه گیاهی را از طریق سامانه 137 در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

مناسب سازی117 بوستان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: از سال 1384 ستاد مناسب سازی شهر تهران تشکیل و اقدامات زیادی نیز انجام شد.

مهدی چمران با بیان اینکه برجسته سازی موزاییک در معابر با مشکلاتی همراه بود و پایانی این معابر تعیین نبود، گفت: ابتدا و پایانی مناسب سازی باید مطلوب باشد.

اوبا تاکید بر اینکه اگر مناسب سازی از ابتدای کار صورت بگیرد، عملیاتی تر و ارزان تر خواهد بود، شرح داد: مناسب سازی ساختمان های خصوصی و شخصی ساز نیز باید بر اساس قوانین انجام شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2437

به "توزیع نهال بین شهروندان تهرانی از طریق سامانه 137" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع نهال بین شهروندان تهرانی از طریق سامانه 137"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید