تولد چهارقلوها در هفته نخست بهار 1400

به گزارش کالارنا، بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل در نخستین هفته فصل بهار، شاهد تولد چهارقلوها بود.

تولد چهارقلوها در هفته نخست بهار 1400

به گزارش جام جم آنلاین مازندران و به گفته رییس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان آمل، چهارقلوها که سه نوزاد پسر و یک دختر هستند، در نخستین زایمان یک زن 29 ساله اهل شهرستان نور در این بیمارستان متولد شدند.

دکتر محمد بهاری اضافه نمود: این نوزادان چهارشنبه شب در زایشگاه این بیمارستان با عمل سزارین به جهان آمدند.

دکتر بهاری اضافه نمود: این زایمان در هفته 36 بارداری مادر چهارقلوها بوده که با کوشش ویژه پزشکان متخصص نوزادان و زایشگاه بیمارستان امام علی (ع) با وزن تقریبی یک کیلو و 600 گرم متولد شدند.

وی افزود: خوشبختانه در آخرین رسیدگی به شرایط جسمی مادر و چهارقلوها، در سلامت کامل هستند و برای رسیدن به فرایند طبیعی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بستری هستند.

کاهش 10 درصد تولد در تنها زایشگاه غرب مازندران

رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل با اشاره به تولد 3 هزار و 165 نوزاد طی سال 99 در این بیمارستان به عنوان تنها زایشگاه دولتی غرب مازندران اشاره نمود و ادامه داد: این تعداد تولد در مقایسه با مدت مشابه سال 98 حدود 10 درصد کاهش داشته است.

دکتربهاری، با اشاره به اینکه حدود یک سوم کل زایمان سالانه مازندران در بیمارستان امام علی (ع) آمل انجام می گردد، اضافه نمود: علاوه بر زایشگاه و حضور متخصصان زنان و زایمان در بیمارستان امام علی (ع) این مرکز درمانی با 16 تخت بخش مراقبت های ویژه نوزادان به عنوان بزرگترین بخش از این حیث در مازندران محسوب می گردد.

خبری از مسئولان نیست

درهمین حال عباس سیف پدر چهارقلوها از تولد فرزندانش ابراز خوشحالی و از خداوند به خاطر به جهان آمدن 4 نوزاد سالم شکرگزاری کرد و اضافه نمود: حس بسیار خوبی دارم که البته کمتر نصیب هر فردی می گردد و از خوشحالی که به همراه همسرم داشتم، همه آشناهای دور و نزدیک ما نیز از تولد چهارقلوها مسرور شده بودند.

پدر چهارقلوها با بیان اینکه شغل آزاد دارد و تا به امروز از مسئولان شهرستانی و استانی کسی پیگیر تولد چهارقلوها نشده بود، یادآور شد، البته شرایط مالی در زمان حاضر سختی های زیادی دارد، اما امیدوارم با توکل برخدا و کوشش بیشتر بتوانم از پس هزینه های فرزندانم بربیایم، هرچند که به امید مسئولان نخواهم نشست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1815

به "تولد چهارقلوها در هفته نخست بهار 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد چهارقلوها در هفته نخست بهار 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید