خبرنگاران اماکن و معابر بندرامام خمینی توسط پدافند هوایی ضد عفونی شد

به گزارش کالارنا، آبادان - خبرنگاران - اماکن و معابر بندر امام خمینی (ره) توسط یگان مخصوص جنگ های میکروبی، شیمیایی و هسته ای پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضدعفونی شد.

خبرنگاران اماکن و معابر بندرامام خمینی توسط پدافند هوایی ضد عفونی شد

فرمانده پشتیبانی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یگان مخصوص جنگ های میکروبی و شیمیایی پدافند هوایی جنوب غرب کشور امشب در ادامه پاکسازی، رفع آلودگی و ضدعفونی کردن معابر اقدامات لازم را در بندر امام خمینی (ره) انجام داد.

سرهنگ محسن رییسی زاده افزود: در روزهای اخیر و در چارچوب مصوبات و ابلاغیه های ارتش جمهوری اسلامی ایران، پدافند هوایی جنوب غرب کشور فرایند انسجام بخشی بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های میدانی برای مقابله با بیماری کرونا را تقویت کرده است.

وی افزود: در این راستا اماکن و معابر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) توسط یگان ویژه جنگ های میکروبی و شیمیایی پاکسازی و ضدعفونی شد.

سرهنگ رییسی زاده شرح داد: در روزهای آینده نیز اماکن و معابر شهرهای مهم استان از جمله آبادان و خرمشهر توسط این یگان ضدعفونی و پاکسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران 25 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد که با ثبت آن تعداد مبتلایان در این استان به 331 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1162

به "خبرنگاران اماکن و معابر بندرامام خمینی توسط پدافند هوایی ضد عفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اماکن و معابر بندرامام خمینی توسط پدافند هوایی ضد عفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید