خبرنگاران تایید درگذشت اسدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، پیکرش فردا تشییع می شود

به گزارش کالارنا، تهران- خبرنگاران- هادی مرزبان کارگردان شناخته شده تئاتر خبر در گذشت محمد اسدی بازیگر تئاتر و تلویزیون به دلیل ایست قلبی را تایید کرد و گفت: مراسم تشییع پیکر این هنرمند فردا (شنبه 18 بهمن ماه) برگزار می شود.

خبرنگاران تایید درگذشت اسدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، پیکرش فردا تشییع می شود

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

نمایش های سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در هفتمین شب خود (جمعه 17 بهمن ماه) در حال اجرا بود که زمزمه خبر درگذشت محمد اسدی بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون به دلیل ایست قلبی منتشر شد، همین مساله کافی بود تا اهالی رسانه پیگیر تایید این خبر تلخ باشند.

در این ارتباط هادی مرزبان کارگردان شناخته شده تئاتر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ضمن تایید این خبر تلخ گفت: تلخی های کرونا در فقدان هم وطنان مان کم نبود که حال خبر درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر محمد اسدی هم بر سختی های امروز اضافه کرد.

وی با بیان آن که این بازیگر پیشکسوت عصر امروز (جمعه 17 بهمن ماه) به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت، یادآور شد: با زنده نام اسدی سابقه همکاری در چند تئاتر و تله تئاتر را داشتم و شنیدن این خبر بسیار برای ما شوکه کننده بود چرا که تا همین چند وقت پیش که او را دیدم بسیار سرحال، سلامت و پرانرژی بود.

مرزبان گفت: فردا (شنبه 18 بهمن ماه) پیکر وی تشییع خواهد شد و این مراسم در خارج از تهران برگزار می شود.

خاطرات هنرپیشه نقش دوم و بازار عاشقان به کارگردانی هادی مرزبان، گوریل پشمالو به کارگردانی اکبر زنجانپور، نادر شاه اکتور تئاتر به کارگردانی جمشید جهانزاده و بازی در مجموعه های تلویزیونی نابغه های قرن بیست و یکم به کارگردانی حسین محب اهری، همشهری (طنز) به کارگردانی علیرضا مجلل، روزهای به یاد ماندنی به کارگردانی تورج منصوری، بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان از جمله آثار زنده نام اسدی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1787

به "خبرنگاران تایید درگذشت اسدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، پیکرش فردا تشییع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تایید درگذشت اسدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، پیکرش فردا تشییع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید