دو میلیون پرواز جاسوسی بر فراز آسمان روسیه شناسایی شد

به گزارش کالارنا، وزارت دفاع روسیه گفت که بیش از دو میلیون پرواز تجسسی خارجی را در امسال در نزدیکی مرزهای این کشور شناسایی و ردیابی نموده است.

دو میلیون پرواز جاسوسی بر فراز آسمان روسیه شناسایی شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یک مقام وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در سال 2020 میلادی نیروهای مهندسی رادیویی نیروی هوافضای فدراسیون روسیه 40درصد بیشتر از سال گذشته هواپیماهای شناسایی خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه مشاهده نموده اند.

وی اضافه کرد: در امسال در مقایسه با سال 2019 بیش از یک هزار پرواز تجسسی خارجی بیشتر در نزدیکی مرزهای روسیه شناسایی و ردیابی شد که حدود 40 درصد بیشتر است.

مقام وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که در امسال در مجموع بیش از دو میلیون پرواز هواپیمای خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه توسط واحدهای نیروی هوافضای روسیه شناسایی و ردیابی شدند.

براساس اطلاعات رسانه های روسیه، بخش عمده هواپیماهای تجسسی که در مرزهای روسیه پرواز نموده اند به کشورهای عضو ناتو تعلق داشتند و هواپیماهای تجسسی آمریکایی بیشتر از بقیه کشورها برای کسب اطلاعات تجسسی در نزدیکی مرزهای روسیه پرواز نموده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1641

به "دو میلیون پرواز جاسوسی بر فراز آسمان روسیه شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو میلیون پرواز جاسوسی بر فراز آسمان روسیه شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید